exstreem lage bloed druk!!!!!

A

Anoniem

Guest
hoi hoi ben weer bij de vk geweest en het bleek dat ik een extreem lage bloed druk heb en dat ik tot mijn schrik weer 3 kilo kwijt was ik ben nu bijna 20 weken en dit is niet zo mooi maar zal hoop ik wel goed komen.

Als ik jou was zou ik me der niet zo druk over maken hoor.

ik heb ook de gehele zwangerschap een lage bloeddruk en ik ben nu in totaal in de zwangerschap al 7,5 kilo afgevallen.
Maar bij elke echo blijkt steeds dat ons hummeltje groeid als kool en voor ligt op shema.

mijn gynacoloog zegt dat ik me hier geen zorgen om moet maken en dat het vaker gebeurd dan je denkt het enige waar ik op moet letten is dat voldoende blijf drinken dus minimaal 2 liter vocht op een dag(met dit weer geen probleem)en dat ik me vitamine binnen krijg.

Dus als ik jou was zou ik overleggen met je verloskundige of arts.

Liefs Leona

Hoi,
midden in je zwangerschap, dus bij twintig weken is je bloeddruk op zijn laagst. Op zich kan dit geen kwaad maar je kunt er wel last van hebben. Je kunt soms wat duizelig zijn als je te snel opstaat of bukt.
Als je heel duizelig bent kun je af toe wat bouillon drinken (extra zout) verhoogd je bloeddruk een beetje. Als je er geen last van hebt dan zou ik er maar van genieten, een hoge bloeddruk is veel vervelender.

me vk maakte zich er wel een beetje zorgen over omdat ik 120/38 had maar ik mag nu haha heel leuk zoute drop eten ben ik gek op haha
en dat ik afval is ook mijn eigen schult ik snoep namelijk eigelijk nooit eet alleen smorgens smiddags 1 broodje en savond warm eten en drink nog al wat water en in plaats van dat moet ik tussen door wat hartigs nemen snoepje koekje of andere snacks en in plaats van water wat frisdrank of ranja ofzo.
maar het zal wel goed komen hoor.
 het weer is trouwens niet uit te houden zeg.

Terug
Bovenaan