extra bezoek vk

Hoi,

aangezien t al zoooo vaak mis is gegaan, mocht ik even extra hartje komen luisteren bij de vk.
Ze vond mijn buik al erg groot, dus ze heeft gevoeld en baarmoeder ligt al erg hoor (2 cm hoger dan verwacht). Ik ben niet zo groot 1.64m dus ze gaf al aan, jouw buik kan maar 1 kant op en dat is naar voren, dus bereid je maar voor op een toeter..
Nou dat belooft wat!

Toen ging ze hartje luisteren, kreeg t helemaal warm toen ze alleen mij hoorde, wat bleek, ze zat veeeeeeel te laag te zoeken, t kindje ligt dus ook al veeeeeel hoger. Hartje klopt prima!!

Verder moet ik meer door mijn onderbuik gaan ademen en mijn rust pakken wanneer t kan en kleine beetjes eten omdat ik nu al last heb van harde buiken...

Maar we zijn erg blij dat alles ok is, vandaag alweer 14w1d!! Over 6 weken 20 weken echo (13 feb), we zijn zooooooo benieuwd...

Dat was dan wel even schrikken als ze alleen jouw hartslag hoorde. Gelukkig was het hartje er en zat het alleen veeeeeel hoger ;)
Waarom moet je nu door je onderbuik gaan ademen? Komt dat omdat die beeb zo hoog ligt? of door de harde buiken?

om harde buiken een beetje zien te voorkomen. Je bm is een grote spier en bij mij staat ie onder flinke spanning einde van de dag (oftewel kleintje vreet energie van mij zei ze). Door door je buik te ademen ontspan je goed en natuurlijk heeeerlijke massages door mijn man..haha

Wat gaat de tijd snel zeg! Bij mij lig ik ook steeds voor op schema. Maar da zal wel schrikken zijn geweest toen ze even moest zoeken. Maar als je dan het geluid hoort.

Dat wordt wat die 2e week van februari, het grote welk geslacht word het topic :D

We willen het wel weten maar houden het voor iedereen geheim. Dus denk dat het ook niet hier op forum komt te staan. Kan ik me ook nergens verspreken hahaha

nou van mij mag de hele wereld het weten hoor haha (wij denken ach of ze het met 20 of 40 weken horen, dat maakt niet uit....)En is ook wel praktisch met shoppen, want kleertjes kopen blijft moeilijk als je het geslacht niet weet..

Maar dat zal ieder voor zich beslissen..

Terug
Bovenaan