extra bloed

Even klagen, ik heb telkens een bloedneus en door al het extra bloed, wil men bloed haast niet stollen. Ik ben een aantal uren zoet na het snuiten van mijn neus met het bloed te stelpen. De dag erop voel ik smorgens een dikke prop in mijn neus zitten, en snuit en ja hoor dikke stolsels komen er weer uit en begin ik weer van voor af aan.
Met tandenpoetsen heb ik af en toe ens bloed verlies, maar als ik een gewoon wondje hebt dan duurt het ook een eeuwigheid.
Lijkt wel of ik aan de bloedverdunners ben. grrrrr.
Herkenbaar?

gr. nath

he! ik ga vrijdag, ik zal het haar vragen.
Ik weet dat bij tandenpoetsen heel normaal is, want je maakt meer bloed aan. Maar je zou inderdaad haast zeggen dat het dichtgebrand moet worden.
Ben benieuwd wat ze zegt.

thanx en liefs

Even gegoogeld.

Tik voor de gein bloedneus en zwanger in, schijnt wel heel normaal te zijn. Genoeg topics op allerleie forums hierover. Toch staat het op men lijstje voor vrijdag

Af en toe heb ik er ook last van, maar niet zo heel erg. Wel iets meer en langer dan anders, maar het is nog niet alarmerend voor me.
Ik heb er eigenlijk niet verder bij stilgestaan, aangezien ik ook wist van je tandvlees (waar ik buiten de zwangerschap ook regelmatig last van heb...), maar als ze nog tips heeft :)....

Liefs

haha.. heb het ook met mijn neus!
Moet eigenlijk zo min mogelijk proberen te snuiten. Maar ja, was altijd al gevoelig voor bloedneuzen (zit bij ons in de familie; mijn broertje werd vroeger iedere ochtend wakker met een bebloed bed...), dus tsja...
Hopen dat ik niet verkouden ga worden ;)

Liefs,

T

Herkenbaar, alleen heb ik het niet zo erg als jij beschrijft.
Ik heb de eerste 3 maanden van de zwangerschap veel bloedneuzen gehad, daarna zo'n 3 maanden niet en sinds een paar dagen heb ik er weer "last" van.
Wel erg vervelend dat je er zoveel last van hebt.

Terug
Bovenaan