Extra controle

Hoi,

Vanwege mijn vele malen overgeven hebben we vandaag een extra controle in het ziekenhuis. In 2 weken tijd ruim 2 kilo afgevallen. Kijken of ik niet teveel uitdroog.

Wordt snel vervolgd

Gelukkig viel het mee, heb (nog) geen afvalstoffen in mijn urine maar het overgeven moet wel ophouden. Dus heb medicijnen tegen de misselijkheid hopelijk gaan ze werken.

sterkte ermee, ik ben tijdens mijn tweelingzwangerschap tot de 16e week veel aan het overgeven geweest en was 6 kilo afgevallen... mijn huisarts had me het advies gegeven druivensuiker te nemen (gewoon die dextro tabletjes) zodat je energie hebt en het overgeven kan er ook door verminderen. Ik zat op het randje van uitdroging en een opname. Die druivensuiker heeft mij veel goed gedaan en was snel opgeknapt....(en had verder geen medicijnen)

Ik heb het tijdens de zwangerschap van onze dochter ook gehad en toen net als jou ook 6 kilo afgevallen in 13 weken. Ook op de rand van opname gestaan en dat willen ze nu graag voorkomen door nu al in te springen met medicijnen. Ik hou een glas water al niet binnen. De dextro is trouwens een goede tip.

Terug
Bovenaan