EXTRA DRINKEN MET 4 MND!! JA OF NEE???? EN WAT TE DRINKEN??

hoi allemaal,

ik heb een dochter van 4 mnd en nu de warme dagen er weer aan komen zou ik graag willen weten of ik haar extra drinken kan geven? ze krijgt nu namelijk maar 4 flessen per dag met voeding van 170cc per fles. maar het lijkt mij toch ook dat ze ook wel eens gewoon dorst heb tussen de flessen door? kan ik haar wat geven? en wat geef ik haar dan te drinken?

groetjes miranda
 
Hoi,
Je kunt haar rustig wat water aanbieden in de fles. Vinden ze vaak wel lekker.
Kijk wel uit dat het niet te koud is ivm krampjes.
Groetjes Melanie mmv Quinten
 
Hoi,

Als het echt warm is zou ik gekookt, afgekoeld water geven. Bedenk dat er ook vocht zit in de fruithapjes, dus bij normale temperaturen is dit volgens mij (nog) niet nodig als ze de flessen aardig goed drinkt. Sapjes etc zou ik nog niet geven. Ik heb het idee dat mijn meisje van bijna 5 maanden genoeg vocht binnen krijgt, ze krijgt trouwens nog 5  flessen omdat ze de late voeding nog zo goed drinkt.  

Jootje  
 
Hallo,

Het consultatieburo adviseerde mij alleen water te geven of afgekoelde thee ivm dat hun bang zijn voor te dikke kinderen  nou ik hou me er niet aan mijn zoontje is goed op gewicht en goed in de lengte van mij krijgt hij ook regelmatig diksap gewoon bij de supermarkt te koop en het is best gezond het is namelijk puur natuur ik zeg het gewoon niet tegen hun en als hij last heeft van erg dikke poep geef ik hem roosvise laxo werkt best goed en kan geen kwaad zolang je niet te veel geeft

liefs claudia
 
hoi,
wat een verschil weer met de c.b's bij mij zeiden ze dat diksap niet kwaad konik mocht daar wel een beetje van geven.
en ze vind het heerlijk.

groetjes
 
Mij zoontje gaf ik vanaf 4 maanden een klein potje fuitpuree (ook vocht) van zonnatura of olvarit tussendoor.
Ook lauwe (kruiden)thee, water en diksap geef ik hem tussendoor sindsdien (al zijn het wel hele kleine beetjes, hij speelt er vooral mee!).
CB's roepen overal iets anders, dus daar doe ik niet zoveel mee... (hoewel mijn CB aangaf dat dit prima is) Ga gewoon op je gevoel af. Water kan zowieso nooit kwaad! Mijn kleintje heeft nooit ergens last van (gehad).
 
Ik heb on dezelfde reden voor Kylie diksap gekocht, alleen drinkt ze het niet. Dus ik zit met een aangebroken fles die nog maar 2 weken houdbaar is. Ik denk dat ik er maar ijsblokjes van ga maken en dan later het nog eens proberen. Zal donderdag bijn het CB eens informeten wat zij er van vinden.

Mijn moeder heeft haar een keer suikerwater gegeven, maar of dat vaak mag denk het niet
 
Terug
Bovenaan