extra drinken

Toen ik Marit vanmorgen naar het KDV bracht vroeg de leidster of Marit nu extra drinken krijgt i.v.m. de warmte. Ze krijgt 5x200ml en geen extra drinken.
Doen jullie dit of is een liter per dag voldoende?
Hoe het met niet meer dan een liter i.v.m. de nieren geldt dat alleen voor voeding en niet voor water.

(Marit 13 weken en 6 dagen)

ik geef Amy tussendoor een flesje water... maar zei krijgt om de 3 uur bv... en als ze wakker is en mopperd dan krijgt ze wat water aangeboden ene keer is het een paar slokken en andere keer niets

Jasmijn krijgt ruim 5 x 200cc en dat moet voldoende zijn. Sowieso zitten die frummels natuurlijk niet in de zon maar lekker in de schaduw!

Als het echt bloedjeheet gaat worden dan ga ik waarschijnlijk wel proberen of ze af en toe wat water wil, maar nu dus nog niet.

Heey,
Liam krijgt 1x bv en 3x 210.....Ik geef hem elke dag 1x extra water (als het zo warm is dan)......soms drinkt 'ie er niets van en speelt hij alleen wat met de speen en soms drinkt hij op z'n in een heel traag tempo 60cc.
Water kan geen kwaad, dat plassen ze wel weer uit! En als hij daardoor teveel zou krijgen zou hij wel wat van zijn voeding laten staan, toch? Nou kan ik dat makkelijk zeggen omdat Liam 3x 210 krijgt en ik er volgens mij wel van uit kan gaan dat dat meer dan genoeg is!

Liefsss
Liam 12 weken en 3 dgn

Ik heb vandaag toch gemerkt dat ie wel dorst had. Hij begon 1 1/2 uur na zijn fles weer te mekkeren. Dus flesje water en na een paar slokjes was ie weer helemaal happy. Kennelijk toch dorstig door de warmte!

Is het nog niet wat vroeg voor diksap? Water is toch prima?

Terug
Bovenaan