extra echo en weten wat het is ?

ik vroeg me af of er meer mensen extra echo's doen . dat willen wij namelijk wel 2 echo's. Eerste echo 2D tussen 16 en 25 weken, tweede echo naar keuze 3/4D en/of 2D vanaf 25 weken,

willen jullie weten wat het is ?
gaan jullie het vertellen ?
zo ja aan wie ?

Hey,

Ik weet nog niet of ik elke keer een echo krijg, zoals ik begreep uit het boekje van de VK wel.

Ik weet het nog niet helemaal zeker maar mijn vriend wil heeeel graag weten wat het wordt. Omdat ik zelf vanaf de eerste paar weken al heel sterk het gevoel heb dat het een meisje wordt, nijg ik er nu ook naar toe om het toch wel te weten.... ik vind het eigenlijk echt een soort "beloning"voor na de bevalling maar ja... het is ook wel weer heeel leuk om het van te voren te weten, en dan niemand, behalve nm moeder, het te vertellen...

Ik ben nog in twijfel haha........

en jij dan???

Liefs Kim

ps. ik ben al vanaf 7 uur op, op mn vrije dag, vanwege die echo.... haha erg he!

wij gaan wel de 3d echo doen vindt ik zo mooi heb ik bij de andere 2 ook gedaan verder doe ik geen extra echo's want ik loop bij de gynacoloog en krijg daar iedere keer als ik kom een echo
ik denk wel dat wij willen weten wat het wordt weet het nog niet zeker als we het weten vertellen we het ook gewoon kan het dan ook niet voor me houden

Hoi!

Ik ben een tijd afwezig geweest met schrijven. Wel veel gelezen, maar ik was moe, druk enz.

Lastige keuze, willen weten wat het wordt. Bij onze dochter wilden we het niet weten. De verrassing en het moment was zo mooi toen ze werd geboren en er werd gezegd: het is een meisje.
Nu zijn we op de een of andere manier nog nieuwsgieriger en willen we het wel weten. Ook wil ik weten of het 'anders' voelt, weten wat je draagt. Hoewel, een vriendin van mij wist het ook niet bij de 1e, maar wel bij de tweede en zij vond dit achteraf toch minder spanend.

Succes bij de keuze!
Annemarie

Heey!

Wij willen graag een 3D echo laten doen, maar pas na de 20 weken. En we willen ook graag weten wat het wordt, maar we zijn er nog niet over uit aan wie we dat willen gaan vertellen. Liefs Chantal

Ik heb mn extra echo afspraak al gemaakt! Over 5 weken hebben we een 2d pret echo incl geslachts bepaling. We doen deze extra echo speciaal voor onze dochter van 7 jaar. Dan kan ze alles goed zien en alles meemaken. We proberen haar er zoveel mogelijk bij te betrekken. We doen een 2d echo omdat mijn man nog niet wilt weten hoe de baby er precies uit zal gaan zien. Hij vind dat juist de verrassing tijdens de bevalling. Daar zit wat in! We willen het geslacht graag weten. Ook misschien net iets leuker voor onze dochter dat ze dan weet of ze een broertje of een zusje krijgt. Wij kunnen dan "beter" shoppen. Dit keer ga ik wel gewoon vertellen. Want weer een half jaar mn mond moeten houden gaat me echt niet lukken.

Succes met jou keuze!
Gr Andrea

ik wil het graag weten. ik vind het heel lastig om nu kleertjes te kopen zonder te weten wat het is. daarnaast is mijn schoonmoeder helderziend en beweert ze dat ze jaren geleden al zag dat we een dochter kregen. ik ben er echter van overtuigd dat het een jongen is dus tja ik hoop dat ze het kunnen zien met 20 weken. ik vind namen uitkiezen ook zo moeilijk dat ik liever maar over 1 set namen wil nadenken. maar een verassing is natuurlijk ook leuk.

Terug
Bovenaan