Extra echo gehad na bloeding

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Afgelopen donderdag ben ik een klein beetje oud bloed verloren. Op zich geen directe reden voor paniek maar omdat mijn miskraam ook zo begon was ik wel in paniek. Maargoed ik vond dat ik sterk moest zijn en niet meteen de arts moest bellen dus ik heb het het weekend aangekeken. Echter gisteren trok ik het niet meer. Er ging van alles door mijn hoofd. Toch de arts gebeld en vandaag mocht ik even komen voor een echo. Ik ben heeel blij dat we even zijn gegaan want alles zit helemaal goed. We troffen een hele lieve ivf arts die bij ons ook een deel van de behandeling heeft gedaan. De ukkies waren goed gegroeid en eentje was wakker en bewoog lekker. Heel bijzonder om te zien bij 9 weken!

Ik voel me een heel stuk beter!
lfs ing

Hoi hoi,

gelukkig maar!!

Poeh, het leek zeker wel even of jullie allen maar pech zouden hebben, maar nu is dus alles goed...

Ja dat blijft leuk he, om je kindjes zo te zien en dat het hartje klopt en alles beweegt...

Heel veel succes verder!!!

Groetjes Valerie

Hee Inge,
Dat moet je jezelf niet aandoen hoor, dat afwachten. Een bloeding is altijd reden tot ongerustheid bij een zwangere en de deskundigen kunenn je geruststellen. Nu heb je een rot-weekend gehad, terwijl je vrijdag al had kunnen weten dat het goed zat. De artsen zijn ervoor hoor. Ik wens je alle geluk van de wereld!
Patricia 41+2

Hoi Inge,
wat fijn om te lezen dat het toch allemaal in orde was. Dat geluk is jullie wel gegund.
Groetjes V.

Hoi Ing,

wat een geweldig nieuws toch he dat je ze ook al heb zien bewegen echt geweldig ik vind 1kind nog steeds enorm bijzonder laat staan 2 ......ben blij voor je en hou ons op de hoogte he ik ben heel nieuwschierig wat dat betreft (vrouwenkwaaltje he)

groetjes en liefs mamavanTimo

Hoi Inge,

Wat goed zeg, en vind het heel knap dat je het weekend heb aangekeken. Niet nodig geweest he want je mag altijd bellen... Had je misschien weer ff gescheeld, maar goed, het is nu prima...

Heel goed om te horen hoor, eg wel!

Groetjes,
10w

hoi inge...

heb jou verhaal inmiddels een beetje op een rijtje.....

ben hier niet zo vaak...

ben blij voor je dat alles oke is...

groetjes bianca  

Terug
Bovenaan