ik zit een beetje in het zelfde pakket. wij hebben 3 zoons van 11,10 en 6 jaar en ben nu bijna 36 weken , met de 20 weken echo konden ze het eerst niet heel goed zien maar uiteindelijk zei ze 90% een meisje (en dat na 3 boy's).thuis gekomen begin je toch te twijfelen, misschien hebben ze het niet goed gezien (ook durf je het gewoon niet te geloven)dus toch een afspraak gemaakt voor een geslachtbepalende echo van 30 euro,ook toen lag het kindje niet perfect en zei ze dat ze het op het laatst toch redelijk goed kon zien en weer 90% een meisje maar ze zag dat ik niet tevreden was omdat het kind er niet perfect voor lag, mocht ik met een week terugkomen en voor niks deden ze weer een echo . het leuke was dat mijn man die dag vrij was en mee kon, daar konden ze het redelijk goed zien(niet perfect dus) en zij zei 99 % een meisje, ik wil 100% maar blijkt dat ze dat nooit zeggen .
Het heeft ons heel wat benzine gekost ,want dit buro lag niet naast de deur,maar je hebt het er voor over,natuurlijk heb ik ons kamertje neutraal gehouden en alle roze accesoires en kleertjes achter slot en grendel zodat niemand dit weet,maar nu het volgende......ik weet het nog niet ,mijn motto eerst zien dan geloven....
maar meid nu nog maar zo kort en dan weet je het om er nu nog een echo aan te besteden om voor te betalen dat zou ik niet doen.
ik heb ook nog zoiets als het wel weer een mannetje word zal ik er ook dolgelukkig mee worden.
heel veel succes en sorry voor het lange verhaal
liefs maggi