Extra echo

Ik heb vandaag een extra echo gepland bij een pretecho bureau. We krijgen deze echo met 17 weken. Ik kan echt niet wachten tot 20 weken hoor!!
Haha ben veel te nieuwsgierig.
Misschien kunnen ze dan ook het geslacht al zien, maar dat maakt me niet zoveel uit. Wil gewoon die kleine weer eens even zien.
Laten jullie extra echo's maken? En met hoeveel weken?

Liefs Sonja
14w + 3d

Wat leuk!!
Wij krijgen om de twee weken een echo omdat ik hiervoor een miskraam had met 20 weken, dus dan is een pretecho niet echt nodig. Moet wel zeggen dat deze echo's ook niet echt heel veel pret zijn hoor, wel als je een goede afloop hebt, maar het is elke keer weer heel spannend.
Maar dat is omdat het hiervor misging, bij de eerste twee was het ook alleen maar leuk hoor!
Succes met afwachten!
Gr. Dabanne!

Wij willen graag ee npretecho laten maken bij Banyview. Wanneer weten we nog niet precies. We gaan half december trouwen en dan ben ik 22 weken zwanger. we willen ons dit zelf als huwelijkscadau geven! We willen dan voor de 3D/4D echo met foto's en dvd gaan.

Door mijn medische geschiedenis, krijg ik ook al allerlei echo's. Heb er nu al 4 gehad, met 12 weken weer, met 17 weken, met 19 weken ook en dan gaan ze de groei in de gaten houden, waarschijnlijk elke 2 a 3 weken via echo's. Dus heb ik geen pretecho nodig! Ik heb dat bij mijn 2e wel laten doen, was toen ruim 19 weken.

Groetjes Ro
10 wkn + 1 dg

Ik weet het eigenlijk nog niet. Ik laat denk ik alleen een pretecho maken als ze met de 20 weken echo het geslacht niet kunnen zien. Als ze het zien willen ze het wel vaak zeggen, maar ze gaan natuurlijk niet lopen zoeken met die 20 weken echo, daarvoor is het niet bedoeld.
Aan de andere kant vind ik het persoonlijk ook best een hoop geld. Misschien een leuk kerstcadeautje voor mijn man....Kortom, ik twijfel nog.

Wij hebben het beide keren laten maken bij Babyview rond de 20 weken. We hadden toen ook veel echo's ivm medische indicatie. We vonden het leuk om een filmpje te hebben in 3/4D. De eerste keer vonden we het echt heel erg leuk om te doen, bij de 2e vonden we niet kunnen om er geen een te maken. We willen die filmpjes later aan de kinderen geven. Dus nu gaan we bij nummer 3 ook weer.

Ik laat wel een keer een extra echo maken. Ik woon niet heel ver van de Fontys Paramedische Hogeschool Eindhoven en daar kun je je aanmelden voor een echo als je tussen de 10 en 28 wkn zwanger bent. (telnr: 08778-79735) De studenten leren er veel van en ik vind het natuurlijk super om te zien. Er is ook een ervaren echoscopiste aanwezig die de studenten les geeft. Dit is gratis, dus ik vind het zeker de moeite waard om een afspraak te maken.

Terug
Bovenaan