extra echo

Hoi,

Gisteren ochtend had ik een heel klein beetje bloed verlies, toen het later op de dag weg was dacht ik dat is fijn, maar eind van de middag zag ik toch weer wat bloed. Toen heb ik maar voor de zekerheid het ziekenhuis gebeld en gelukkig mocht ik gelijk komen.
De echo was helemaal goed, vrucht is de juiste maat en het hartje klopt. Dat was dan ook wel een opluchting.

ja dat was zeker schrikken. Ik heb namelijk vorig jaar 2 miskramen gehad, dus dan ben je toch snel bang. Het ziet er nu vanaf het begin goed uit, dus dat is wel fijn. Die andere 2 zwangerschappen was het begin niet goed. Geen hartje en te kleine vrucht de ene keer en de andere keer allemaal vruchtzakjes, maar niets erin.

Wel fijn dat je even langs mocht komen.
Ik heb nu de ele tijd bruin bloed verlies maar alleen als ik naar de wc ben geweest.
Maar als ik terug reken dan moest ik deze week ongesteld zijn geworden,kan daar natuurlijk ook aan liggen.
Ik heb geen buikkrampen erbij.

Volgende week woensdag kan ik voor de echo gaan.ben wel benieuwd en ook wel zenuwachtig.
Heb 1,5 week geleden ook een echo gehad omdat ik rood bloed verloor en buikpijn had toen was alles in orde.Maar ja het is al 2 keer misgegaan dus de angst dat het nu weer mis is zit er wel in,kan ik je vertellen.

Wanneer mag je nu weer voor een echo.

Dat is zeker fijn dat je geen buikkrampen heb en zolang er geen stolsels zijn is dat ook allemaal positief.

Het is wel fijn dat je vorige week ook terecht kon voor een extra echo, je wil toch gerust gesteld worden.

Ik weet ook dat er bij een hoop vrouwen watbloedverlies is tijdens de zwangerschap, maar inderdaad omdat ik 2 miskramen heb gehad ben je snel bang.

Ik heb komende maandag een intake gesprek bij de gynacoloog en 9 februari een termijn echo, dan ben ik precies 10 weken.

Voor jou is het ook nog even een weekje wachten, hopelijk gaat bij jou ook alles goed

Terug
Bovenaan