Extra gevoelige test action iedere maand positief?

<p>Ha dames! <br /><br /></p><p>de afgelopen twee maanden heb ik rond mijn NOD steeds positief getest met de gevoelige testen van de action.. Wel ‘ongesteld’ geworden en week daarna negatieve test. </p><p>Nu had ik vorige maand met mezelf afgesproken niet voor NOD te gaan testen, om geen valse hoop te krijgen..</p><p>maar zo stom als dat ik ben, deed ik dat weer wel. NOD is woensdag/donderdag, en nu test ik weer licht positief! Ben benieuwd wat het nu gaat doen, maar vroeg me af of meer mensen dit hebben!?? (Dus 3maanden op een rij)</p>

Via via heb ik gehoord dat dit vaker gebeurt en dat daardoor het ziekenhuis adviseerde om deze test niet te doen maar pas als je over tijd bent.
Wellicht ben je dan inderdaad zwanger maar breekt het dan toch nog af waarna je dus ongesteld wordt. Vervelend. Over een paar dagen nog een test doen.

Ik begrijp dat het wachten moeilijk is. Succes. Duimen?

Hi Marieee,
ook ik had mijn vorige cyclus positief getest met de action early test! Paar dagen voor mijn NOD, stiekem al een beetje blij. Maar helaas na 3 dagen overtijd toch ongesteld geworden.. dikke teleurstelling ?! 

Bovenste is dus van gisterenavond en onderste van zojuist. Laten we hopen dat het blijft plakken ??. 3x (maanden een positieve test op één rij) is scheepsrecht toch? 
donderdag maar eens met een ‘normale’ test op mijn NOD dag

Wow ik vind die onderste wel echt een duidelijke lijn! 
Was je ongesteldheid wel steeds even zwaar als je gewend bent? Zelfde hoeveelheid bloedverlies e.d.? 
Heb je wel eens met een ander merk test getest? 
En als je dan ongesteld wordt, wordt de test daarna dan ook weer negatief? 

Terug
Bovenaan