extra groeiecho ivm snel groeiend hoofd

Omdat ze bij mij in het ziekenhuis zo veel info geven (niet dus) vraag ik me af of iemand van jullie ook bij 35 weken een extra echo kreeg omdat het hoofd in een keer hard ging groeien?
Bij mij lag het hoofdje steeds op de gemiddelde curvelijn en nu er boven. Daarom heb ik over 2 weken (ben nu 33 weken) een extra groeiecho...
Weet iemand waarom ze dat doen en wat de oorzaken kunnen zijn?

Alvast bedankt!

wonderenbestaan

Hoi Wonderenbestaan,

Wat een spannendne tijd. Ik heb hier geen ervaring mee maar ik wens je veel sterkte en ik hoop dat alles goed blijkt met je echo over 2 weken.

Groetjes Joyce

Hoi,
Ik weet hier ook weinig van, maar toen ik mijn 20 weken echo had werd mij verteld dat het hoofdje ook sneller leek te groeien, lag 1 week boven de curve,   maar ik hoefde mij daar niet druk over te maken. Maandag heb ik mijn 30 weken echo, dus ik hoop dat het nu allemaal normaal is, je gaat je toch druk maken en af vragen  of dit allemaal wel goed is. Ik laat het je weten als ik hier wel nog meer over hoor.

Hoi Wonderenbestaan,

Ik heb maandag mijn 3e echo gehad, en nu leek het hoofdje normaal, verder is er niets meer over gezegd en alles lijkt goed te gaan.
Ik hoop dat bij jou ook alles goed is, laat je het weten als je die extra echo hebt gehad?

Groetjes,

Astrid

Gisteren moest ik dus weer terug en het lijkt erop dat de vorige meting niet goed is uitgevoerd. Alles ligt nu weer perfect op schema!

Hij was mooi ingedaald, lag vast en alles was precies zover als het nu zou moeten zijn! Genoeg vruchtwater, goede bloeddruk,  dus ik ga lekker genieten nu van de laatste weekjes!

Wonderenbestaan!

Terug
Bovenaan