Extra grote luiertas

<p>Hoi! Wij verwachten ons tweede kindje wanneer ons eerste kindje net wel of misschien net niet 1 jaar is. Nu ben ik dus op zoek naar een grotere luiertas maar ik kan nog maar weinig vinden en echt duidelijk hoe groot een tas is kun je niet zien op internet. Heeft iemand hier ervaring mee en wat is dan een fijne tas of leert de ervaring dat twee aparte tassen toch fijner werkt? Graag hoor ik ervaringen en tips! </p>

misschien een mozz luiertas.  Ik hen hem nu bij mijn 2e kindje en vind hem erg ruim maar kan me goed voorstellen dat hij met 2 kindjes perfect is ?

Ik heb ook een luiertas van Mozz. Ze hebben ze in 3 maten, ik heb de grootste. Bevalt echt prima! Ik heb zelf maar 1 kindje, maar heb altijd ruimte over in de tas. 

Ik heb gewoon een kiplingtas gekocht bij de kringloop. Die tassen zijn sowieso super groot. Maar uiteindelijk gebruik ik alsnog 2 tassen voor 2 kindjes, stuk praktischer (anders zoekt de oppas zich wezenloos naar voor wie is wat) 

Hoi
ik gebruik een eastpak voor mij is die groot genoeg en ook makkelijk mee te nemen als ik haar in de draagdoek mee neem en heb genoeg ruimte er in zitten om speelgoed en een extra shirt en mijn spullen mee te nemen t ligt er aan hoe groot je tas nu is en hoeveel meer ruimte je nodig hebt 

Terug
Bovenaan