Extra holte gevonden

<p>Vandaag 8 weken echo gehad. Kindje was erg moeilijk vindbaar maar uiteindelijk heeft ze een hartslag gevonden en zodoende ook de baby. Ligt precies op schema 7 weken en 6 dagen. </p><p>Vervolgens vroeg ze of ik gebloed heb... nou nee, want ze zag duidelijk iets van bloed met zakje in mijn baarmoeder wat wrs een vanising twin is. </p><p>En toen... toen zag ze een grote holte groter dan een 2 euro munt, naast mijn baarmoeder. En dat kon vanalles zijn.. en cyste, iets met een eileider, tumor e.d. maar hey zei ze ik ben geen gyn.. houd dan ook je mond... nu ben ik verdorie weer bang gemaakt. En wrs om niks </p>
 
Ja als maandag nog niet gebeld ben door het ziekenhuis dan moest ik zelf contact op nemen maar gezien mijn stollingziekte gaf vk net telefonisch aan dat als ik morgen voor 15.00 uur nog niet gebeld ben, ik zelf ook mocht bellen omdat het me vreselijk bang maakt zo  
 
Toen ik net zwanger was, had ik een cyste op mijn eierstok. Die had zelfs een doorsnede van 6 cm op een gegeven moment! Tegen week 12 was die uit zichzelf verdwenen dus het hoeft zeker niets ergs te zijn. Even afwachten inderdaad wat de gyn zou zeggen maar vooral uitgaan van het beste, al kan ik me voorstellen dat dit even erg moeilijk is nu.
 
A dankje Mateke! Fijn om te horen dat bij jou is goed gekomen. Ik wacht gewoon af zit toch niet veel anders op. Ben iig blij dat ze uiteindelijk een hartslag heeft gevonden. 
 
Ik had hetzelfde als mateke. Had toen ook wat steken gehad aan die kant, bleek door die cyste te zijn. Kwam best vaak voor. Corpusluteum cyste geloof ik
 
[quote quote=10521782]Ik had hetzelfde als mateke. Had toen ook wat steken gehad aan die kant, bleek door die cyste te zijn. Kwam best vaak voor. Corpusluteum cyste geloof ik[/quote] Nou je het zegt, ik heb wel erge steek gehad in week 5 van de zwangerschap links net boven de navel en daarvoor heb ik ook contact gehad met de vk. Omdat het toch meer dan 3 dagen heeft aangehouden. Ik moest daarvoor dokter bellen, zei ze. Maar omdat 4e dag over was heb ik dat niet gedaan. Dat zou het wel kunnen verklaren.
 
Terug
Bovenaan