extra lange zwangerschapsbroeken?

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

De titel zegt het al. Weet iemand waar ik extra lange zwangerschapsbroeken vandaan kan halen? Beetje sportieve broeken? Heb behoorlijk lange benen (ben zelf 1.85m), normaal heb ik al last om een broek te vinden....maar nu helemaal. Misschien een winkel in de buurt van Leiden? Of een webwinkel?

Alvast bedankt!

Groetjes, Kitty
(bijna 11 weken zwanger)

hoi,

zelf ben ik 1.80 maar met een groot deel van de lengte in mijn benen. Inmiddels met gewone mode geen problemen meer, gelukkig genoeg met extra lengte te krijgen.
Toen ik zwanger was van de oudste vond ik  eigenlijk per ongeluk een perfecte spijkerbroek bij de H&M. Normaliter slaag ik daar niet echt, maar op advies van anderen toch eens gaan kijken voor een positiebroek en zowaar! Zat echt super lekker en niet hoog water.

En weet het niet zeker meer maar volgens mij heb ik toen ook een extra lengte broek gekocht bij de promiss... of was het de miss etam (sorry is alweer even terug) alleen heeft niet elke vestiging positiemode, dat kun je wel opzoeken op hun site.

Succes met je zoektocht

groetjes,
Marije

Hoi Kitty,

Ik heb nog een extra lange spijkerbroek in de aanbieding.(15,00)
Deze komt bij de H&M vandaan zit super (nu niet meer mijn buik is nu veel te groot)
Als je intresse heb laat het dan even weten.

Gr Angelique

Hoi,

Kijk eens op de site van OTTO. Daar heb ik bij mijn vorige zwangerschap een heel aantal leuke extra lange broeken kunnen kopen. (ik ben 1.83). Ze zijn niet echt duur.
Anders die van Noppy, en daar dan de zoom uithalen. Of een bestaande broek ombouwen. Je ziet, ik heb van alles geprobeerd.

Succes met het vinden van een broek!!

hoi,
ik ben niet extreem groot (1m70ca) maar heb gemerkt dat m'n broek van de zara toch echt wel aan de lange kant is. misschien een aanrader? ze hebben geen enorme collectie, juist wat basis stuks voor een betaalbare prijs.

Terug
Bovenaan