Extra lange zwangerschapsbroeken?

Hoi dames,

De titel zegt het al. Weet iemand waar ik extra lange zwangerschapsbroeken vandaan kan halen? Beetje sportieve broeken? Heb behoorlijk lange benen (ben zelf 1.85m), normaal heb ik al last om een broek te vinden....maar nu helemaal. Misschien een winkel in de buurt van Leiden? Of een webwinkel?

Alvast bedankt!

Groetjes, Kitty
(bijna 11 weken zwanger)

Hoi Kitty,

Die zijn er bijna niet..Ik ben zelf 1.90 en besta uit voornamelijk been, dus heb hetzelfde probleem.
Otto heeft positie spijkerbroeken met een binnenbeenlengte van 85 cm..(voor mij helaas te kort, maar misschien wat voor jou?) Dan heb ik verder gehoord dat het merk noppies spijkerbroeken en misschien andere broeken, heeft die wat langer zijn, binnenbeenlengte 82 cm.
In Apeldoorn is een zaak, die ook rare maten zwangerschapskleding verkoopt, dik, lang, kort enz...de zaak heet " it's time". Ik ga er maandag even kijken met mijn moeder, als ik wat vindt laat ik het je weten.
Als tussenoplossing heb ik door een vriendin in een oude spijkerbroek stretchpunten in de tailleband laten naaien, ze heeft er ook nog knoopsgaten elastiek en een knoop ingemaakt zodat ie iets verstelbaar is, maar met een paar maanden heb ik daar ook niets meer aan.
Ik heb van iemand gehoord dat er ook inzetstukken bestaan die je zo in je bestaande gulp ritst..maar die heb ik nog niet kunnen vinden, misschien dat iemand hier weet waar ze die verkopen?

Succes, en als ik een tip heb laat ik het hier wel weten, want er zijn vast meer lange zwangeren...

groetjes,

Wolfer

ik ben zelf ook bij it's time geweest en idd waar ook keuze in langere lengtes, maar behoorlijk prijzig.
De miss etam verkoopt ook longwair en daarom ook diverse lengtes positiemode...daar ben ik de vorige keer redelijk geslaagd, maar ja ik werkte er ook dus had zo zijn voordeel, dat ik precies zag wat er binnen kwam...
En gelukkig zijn de drie kwart broeken met laarzen eronder nog steeds mode, dus daar kun je je natuurlijk makkelijker mee redden...
ik ben zelf 1 meter 80

manon

Hoi andere lange zwangeren,

Hier nog een lange aanstaande moeder. Vraagje aan Kitty: heb je al iets kunnen vinden in de omgeving van Leiden? Ik kom uit Leiden en ben 1.82m en  heb dus hetzelfde probleem. In het dagelijks leven is het al lastig om lange (en mooie) broeken te vinden en straks lijkt het me helemaal lastig. Maar voorlopig kunnen mijn eigen broeken nog net aan dicht! (oké, niet allemaal en het bovenste knoopje open voelt toch prettiger maar toch...)
Ik heb eigenlijk hetzelfde probleem met mijn shirtjes. Die gaan door mijn iets bollende buik toch wat te kort worden maar ben erg blij met de mode van de lange shirts. Moet er alleen nog een paar extra aanschaffen.

Succes met zoeken en ik hou jullie op de hoogte als ik wat vind!

Groetjes,

Marian

Terug
Bovenaan