extra systole bij hartcontrole

A

Anoniem

Guest
Hallo Meiden

Heb vandaag controle gehad bij de Vk. Zij (en ik ook) hoorde dat het hartje van onze uk regelmatig een  slag mistte. Dit komt vaker voor omdat het zenuwstelsel nog niet gerijpt is, over 2 wk terugkomen en als het dan nog zo is dan moet ik naar het ziekenhuis voor verder onderzoek.
Wie heeft dit nog meer meegemaakt? Ik maak me indirect zorgen, omdat bij de vorige controles het hartje goed regelmatig klonk.

xx Puckylief 31 wk 1 dag

hoi,

zelf heb ik dit niet meegemaakt, maar een vriendin van mij wel.... dit werd ook ergens rond 34/45 weken geconstateerd, dit bleef ook tot de bevalling, die in het zhuis moest plaatsvinden. Op die manier kon het kindje na de bevalling goed gecontroleerd worden.

Hun werd direct vertelt dat het bij de meeste kindjes nog voor de bevalling over is en anders vlak erna.... tot de laatste controle tijdens haar zw.schap werd het gehoord.... en in de 24 uur na de bevalling dat ze in het zhuis lagen: helemaal weg!!!!
Het ventje is nog met 6 weken een keer extra voor controle bij de kinderarts geweest, maar niks meer van te merken.

Inmiddels een gezonde peuter van 3,5!

Hoi Marije

bedankt voor je reactie. Doet me erg goed om te lezen dat het een positieve afloop had. Ik moet me er niet zo druk om maken,maar dat doe je onbewust toch wel.
Ik laat de uitkomst over 2 wk natuurlijk weten!

xx Puckylief

Hoi Puckylief,

Gelukkig heb ik hier geen ervaring mee maar ik hoop dat het onderzoek over 2 wkn positief uitpakt.
Hopelijk valt het mee en loopt het idd af zoals Marije beschrijft.

Kruimel

Terug
Bovenaan