extra trek in.......

Hebben jullie nog aparte dingen waar jullie nu ineens trek in hebben bijvoorbeeld?

Ikzelf heb het met vlagen. Nu is dat weer wat minder. Maar in het begin kon ik ineens ergens heel erg trek in hebben. Maar als ik het dan gegeten had, hoefde ik het erna niet meer te hebben.

Ben benieuwd!

Liefs, Kar

hmm heb ook niet echt 1 ding waar ik altijd trek in heb. Wel meeeer 'slechte' dingen dan normaal. Ook lust ik dingen ineens niet en dat kan de volgende dag weer over zijn.
kip bv.. brr moest er ineens niet aan denken.
Verder lustte ik geen chocola en thee meer (daar kon je me altijd voor wakker maken) maar dat ik wel weer een beetje terug.

groetjes, Renate

HAHAHA bijna in alles.Moet me echt inhouden want, ik ben vanmezelf al niet de slankste pffff. Ik ben trouwens niet meer zo gek op macaroni bleh vooral niet met prei erdoor.

Liefs Linda,

Vis heb ik erg trek in. En een lekker appeltje of vers geperst sinasappeltje. Maar helaas kan ik het meeste niet eten omdat ik dan weer ga overgeven. Gelukkig kan ik weer steeds wat meer gaan eten, maar dat fruit helaas pas weer als ik bevallen ben. Kan nu alleen alles eten wat zoet is. Zodra het ook maar een beetje zuur is ga ik weer overgeven.

Het is heel erg maar ik heb af en toe erg veel trek in schimmelkaas!
Wel degene die ik mag hebben dan hoor!
En chocotoff, noga en tijgernootjes.
Groetjes Annnemiek

Ik heb vooral trek in hartige dingen,zoals n blokje kaas en olijven ofzo!

Echt zoete dingen zoals chocola en koekjes doen me helemaal niks..

En wat ik ook heel veel eet is fruit,mandarijntjes en appels,kiwi.. maar dat is alleen maar goed natuurlijk!

Heb ik de 1e paar weken wel heel veel melk gedronken,was ik ook helemaal verslaafd aan!

Oooooo wat een verschrikkelijk onderwerp!!!
Ik zit zo de reacties eens te lezen, nou ik word er niet goed van.
Van mezelf dan. Want bij alles wat ik lees waar jullie trek in hebben, krijg ik ook steeds meer trek. In zoet, in fruit, in wat ook maar. En ik heb net m'n lunch op!
Nou, ik ga maar eens naar de keuken, kijken wat we in huis hebben. Tot later!

Hihi...vreselijk.....ik zit op de vroege morgen al aan de soep, zure haringen, slaatjes, enz...... Ik heb vooral hartige trek, en trek in wat zurige dingen.
Kan soms inneens zo'n zin hebben in lasagne ofzo, dat ik mezelf tegen moet houden om niet naar de supermarkt te racen.

Terug
Bovenaan