Extra vingers

<p>Hey allemaal, </p><p>Ik heb afgelopen week me 20 weken echo gehad  En daar is uit gekomen dat we een jongen krijgen maar wel een speciale hij heeft namelijk 12 vingers</p><p>Is hier toevallig iemand die dit ook heeft mee gemaakt?? Voor de rest was wel alles goed. Maak me nu toch wel een beetje zorgen. Woensdag moet ik naar het ziekenhuis voor extra echo en dan gaan ze alles nog eens nameten enz.</p><p> </p>

Hoi!
Mijn vriend is toevallig geboren met een extra pink. Het bleek een vinger te zijn zonder bot oid en die ze hebben hem als baby zijnde geopereerd. Je ziet er ook niets meer van.
Uiteraard vind vriendlief het nu jammer want het had hem nu wel grappig gekeken om een extra vinger te hebben.
Denk dat er eraan zal liggen of die vingers verder volgroeid zijn (botten, spieren en pezen). 
Maar als het kindje verder gezond is dan komt het vast goed. Sterkte in ieder geval, kan me voorstellen dat je toch even schrikt!

Hoi! Ik ben geboren met 11 vingers maar dan zonder bot
ik had dus aan Mn linker hand nog een pink (bindweefsel)
omdat er geen botje inzat hebben ze dat kunnen afbinden na dat ik geboren was hebben ze daar een touwtje om heen gebonden zo dat het afstierf 
ik geloof alleen dat ze die methode niet meer gebruiken en dat het operatief verwijderd word.
mn moeder schrok zich lam toen ze het zag maar me vader zei liever 1 te veel dan te weinig! 
X

Terug
Bovenaan