Extra vitaminen

Hoi,
Naast de vitamine D en ijzertabletten die ik heb voorgeschreven gekregen werd mij geadviseerd ernaast nog multivitamine en omega 3 te nemen. Nou gebruikte ik die van het merk Davitamon, maar er is onlangs een terugroepactie geweest en ik heb die van mij ook teruggestuurd.
Nu is mijn vraag of jullie ervaring hebben met andere merken? Welke zouden jullie adviseren??
 
Ik gebruik de zwanger multivitamine met omega 3 Visolie van kruidvat, gewoon hun eigen merk, vind deze heel fijn en niet duur!
 
Ik kreeg van de diëtist het advies om deze te gebruiken:
Multi Dag & Nacht Mama
https://www.vitakruid.nl/categorieen/multivitamine/multi-dag-nacht-mama

Dat zijn twee potjes met pillen voor de ochtend en pillen voor de avond.
Ze zijn wel prijzig ?
Maar ik moet zeggen dat ik me veel beter voel na een paar dagen. Overigens ben ik niet meer zwanger en geef ik borstvoeding. Maar ze zijn voor tijdens zwangerschap en borstvoedingsperiode.



 
Volgens mij zijn de Davitamon Compleet Zwanger + Omega 3 niet teruggeroepen. Die kun je nog gewoon slikken/kopen. Alleen de variant zonder Omega 3 is teruggeroepen.
 
Ik heb gister compleet zwanger +omega 3-visolie gekocht, stond in het schap en deze wordt in de terugroepactie niet vermeld. Dus die kan je dan gewoon slikken.
 
Terug
Bovenaan