Extra vitaminen !

Hoi allemaal !

Ik ben 6 weken zwanger en heb erge last van misselijkheid en af en toe duizeligheid. Daarbij spelen mijn darmen ook behoorlijk op (had vannacht een flinke buikloopaanval, die volgens mij al een paar dagen zat te 'broeden'). Ik heb weinig eetlust, probeer toch zoveel mogelijk wat kleine porties te eten, maar met al deze kwaaltjes valt dat niet mee.

Ik wil graag extra vitaminen gebruiken, liefst waar ook gelijk bijv. foliumzuur in zit. Ik ken alleen het merk 'Gravitamon', is dat wat? Of zijn er ook andere merken? Misschien zou ik (voor de evt. duizeligheid) wat extra ijzer moeten slikken, dus vitaminetabletten waar ook ijzer in zit?

Iemand ervaring hiermee?
 
Hallo. Ik heb vanaf het begin davitamon femnatal gebruikt en gebruik het nu nog en zal het de gehele zwangerschap gaan gebruiken, hier zit ook foliumzuur in verwerkt.

Groetjes joyce 17 weken zwanger.
 
Gravitamon is speciaal voor de zwangere vrouw dus voor jou. Veel vitaminecomplexen bevatten vitamine a en dat is niet goed als je zwanger bent.
Zelf heb ik gravitamon op doktersadvies gebruikt. Helaas ging ik er van overgeven maar dat doe ik momenteel bij alle pilletjes. Voor je ijzer zou je roosvicee ferro kunnen gebruiken.
 
Volgens mijn vk wordt je van ijzer in pilvorm soms extra misselijk, maar er zijn meerdere manieren om het binnen te krijgen ik heb veel baat gehad bij Floradix (beetje vies drankje, maar wel instant energy!)
 
Terug
Bovenaan