Hallo allemaal,
Mijn dochter Kyra is 9 maanden oud en ze wil sinds een dikke week ook niets meer drinken. Ze eet gelukkig nog wel goed dus ze krijgt via het eten toch vocht binnen. Ze is niet ziek ofzo, ze wil gewoon niet drinken. ik heb alle flessen/bekers al geprobeert volgens mij. En ook verschillende dranken maar het helpt allemaal niets. Ze heeft geen geweldige plasluiers meer, maar ze poept nog wel 2 x per dag, Nu heb ik ICARE al gebeld en die zeggen dat ik me niet zo ´n zorgen moet maken zolang ze maar fit is en dat is ze nog steeds, maar ik ben de wanhoop nabij. Het is toch niet normaal dat ze niet meer wil drinken. Moet ik naar de dokter gaan ??? Ik heb echt geen idee. Ze doet het verder heel erg goed. Ze lacht en speelt en is aktief. Maar hoe lang kan het nog doorgaan voordat ze weer gaat drinken ??? Ze is op het moment ook bezig met haar eerste tanden. Misschien heeft dat er mee te maken ?? Nu las ik van Tharnar24 dat die perzik/sinaasappel nectar gaf. Waar kan je dat kopen en van wat voor merk is het ???
Is het kant en klaar of moet je het nog aanmaken met water ??? Als iemand nog iedeeen heeft dan zou ik graag heel graag willen horen, alvast heel erg bedankt. En ik hoop voor de andere moeders dat jullie kindje ook heel snel weer wat gaat drinken.
Groetjes van Danielle.....