Extra vruchtbaar na miskraam?

<p>Hey dames, </p><p> </p><p>Ik heb helaas vorige maand een miskraam gehad, </p><p>Heb gisteren een positieve ovulatietest in handen gehad dus even flink geklust. </p><p>Nu vraag ik mij toch af of het inderdaad klopt dat je na een miskraam vruchtbaarder bent dan normaal iemand ervaring mee?,</p><p> </p><p>Ik hoop natuurlijk dat het zo snel mogelijk weer raak is! :) </p>

Hoi, 
door de zwangerschap die een miskraam werd is je baarmoeder beter doorbloed, waardoor een nieuw vruchtje beter kan nestelen? 
31 mei ben ik het vruchtje verloren, 22 juni had ik een positieve test. Ondertussen ben ik ruim 10 weken zwanger. 
Als jij en je lichaam er klaar voor zijn dan zal het nieuwe vruchtje blijven zitten. Zorg goed voor jezelf?

Ik weet niet of het waar is. Ik was na mijn missed abortion (met uiteindelijk curretage tot gevolg) de eerste poging zwanger en nu inmiddels 36 weken zwanger. Maar ik ben altijd wel snel zwanger geweest (1e kind in 1 x, en bij miskraam in 2x)
Hoop dat het snel lukt. Ik vond het weer opnieuw zwanger worden de meest stressvolle periode, hopelijk heb je over 2 weken weer een andere positieve test in handen!

Beste marritA, ja zoiets had in inderdaad gelezen betere doorbloeding. Wat fijn dat het zo snel is gegaan geniet ervan!

Beste gebruiker93 ja lijkt mij ook heel stressvol! Straks lekker genieten van je kleine :) ik hoop ook dat er snel een positieve test mag volgen :) 24ste NOD dus nog even in spanning wachten ik hou jullie op de hoogte :) 

Beste gebruiker 59 wat fijn lees helaas ook verhalen dat het bij sommige mensen zo lang duurt na een miskraam... Maar blijven hopen en nog 2 week in spanning zitten.
Gebruiker93 ow dit heb ik nog niet eerder gehoord. Ik hoop het maar :)
Heb woensdag geklust en vrijdag een positieve ovulatie test dus savonds geklust en vannochtend ik hoop dat het zo snel al raak mag zijn maar ik hoop maar niet teveel die teleurstelling is dan zoo groot... 

Terug
Bovenaan