extracontrole vk

gisteravond even een mail gestuurd naar de vk en vanmorgen werd ik gebeld of ik even langs wilde komen.
heb veel last van hoofdpijn,harde buiken en ik voelde de kleine de laatste dagen minder dan anders.
Reden voor extra check.
bloeddruk is goed was wel iets in de urine maar niet verontrustend wel hoorde we een overslag in de hartslag wat ze wilde laten controlen.

Dus vanmiddag om 16.00 moet ik me melden op de verloskamer voor een ctg en nog wat onderzoekjes...

hoop dat het allemaal in orde is en dat ik weer naar huis mag.

Ja ik hoop het ook,voel nu wel al de hele dag de kleine duwen in mijn bekken en dat doet mega pijn,hoop niet dat dit weer het voorteken is van de bevalling.
Bij de dochter was het precies zo en s'nachts braken spontaan mijn vliezen...

Ik ben vrijdag 36 weken..de dochter is met 36 weken en 3 dagen geboren....

Laat vanavond en anders morgen iets weten...

hoi,

moest om 16.00 in het ziekenhuis zijn meteen aan de ctg,plasje gecontroleerd,bloed laten prikken.

Dat laatste was allemaal dik in orde.Dus gelukkig geen zwangerschapsvergiftiging.....pffff.

Ze hoorde meteen de overslag in het hartje,heb een half uur aan de ctg gelegen,toen nog een echo gehad om te kijken of er vocht bij het hartje zat alles was verder prima.

Nu moet ik vrijdag (morgen)om 12.15 in maastricht zijn voor een uitgebreide echo van het hartje.
en s'middags mag ik om 16.15 weer in Sittard zijn voor controle.omdat ik minder leven voelde de laatste dagen,zal dan te horen krijgen of ik om de 2 of 3 dagen aan de ctg moet om het extra te controleren..

Ben dus heel benieuwd of ze morgen iets zien op de echo...

laat morgenavond wel weer een bericht achter...

ga nu proberen of ik kan slapen....

Terug
Bovenaan