Extreem honger

<p>Hallo dames, </p><p>Ik ben nu 35+3 zwanger (joehoeee, bij de eerste bevallen met 34,6) en ik heb mega honger, maar echt niet meer normaal. Ook veel dik taai slijm verlies.. Ik ben een beetje bang dat ik weer te vroeg zal gaan bevallen ookal heb ik de vorige zwangerschap gelukkig al ingehaald.</p><p> </p><p>Zou het een teken zijn dat de bevalling snel komt? Of maak ik me gek.. Pff.. Wie had nog meer extreme honger aan het eind van de zwangerschap?</p><p> </p><p>Liefs</p>

Dat komt eindelijk nu een beetje terug (39wk) heel de zwangerschap niet normaal kunnen eten. Het is nog steeds niet wat het was. 
Eet smakelijk!

Ik heb het heel mijn zwangerschap  tot nu toe en ben nu 23 weken.
Mijn vorige zwangerschap ook van begin  tot eind mega veel honger gehad. Denk niet echt dat dat een symptoom van bevallen is ?
En dat slijm  geen idee. Ik weet dat ik het verlies als normaal. 
Kunt niet meer doen dan afwachten denk ik?
Succes met de laatste loodjes 

Bedankt voor jullie reacties, ik denk dat het vrouwen lichaam idd behoorlijk op hol is door de zwangerschap haha ? gewoon afwachten dan maar. 
@mammiesammie oh wat zul jij straks gaan bunkeren dan?? Spannend volr jou duurt het echt niet lang meer...
@nicolle b als het maar een beeeeetje gezond blijft he hihi dan mogen we er volop van genieten, ik had juist echt een afkeer tegen al het eten en nu opeens mega veel zin.. Heel apart

@mamalicious oh wat spannend ben je nu 36.3 of bevallen met 36.3? Het is anders dan afscheiding he.. 

Terug
Bovenaan