Lucas is nu bijna 3 maanden en heeft continu honger. We zijn al overgestapt naar Nutrilon Forte, daarvan zou hij gezien zijn gewicht (hij is erg lang en groot) wel 5 flessen van 210 water mogen hebben. Gemiddeld, als hij de nacht doorslaapt, zou hij dus gevoed worden om 7, 11, 15, 19 en 23 uur. Dit is echt ondoenlijk, want we zijn blij als hij het eens drie uur uithoudt op een fles. Vaak ligt hij na 2 uur, hooguit 3 uit alweer te gillen van de honger en is hij niet te troosten tot hij zijn fles krijgt.
Aan de ene kant wil ik hem geen honger laten lijden, maar ik wil hem ook niet vetmesten met alle gevolgen vandien.
Iemand suggesties? Ik merk namelijk helemaal geen verschil in tijd tussen de voedingen sinds hij van Nutrilon standaard naar Forte is gegaan (nu een week geleden).
groetjes, Ellen
Aan de ene kant wil ik hem geen honger laten lijden, maar ik wil hem ook niet vetmesten met alle gevolgen vandien.
Iemand suggesties? Ik merk namelijk helemaal geen verschil in tijd tussen de voedingen sinds hij van Nutrilon standaard naar Forte is gegaan (nu een week geleden).
groetjes, Ellen