Extreem hysterisch huilen

<p>Hallo andere mama’s!!</p><p>Wij hebben een dochter van op een week na 4 maanden oud. Ze is een hele makke baby huilt heel weinig maar als ze dus een huil bui krijgt weten we niet wat we zien!!! Echt extreem helemaal overstuur huilen krijsen kotsen stikken bijna echt niet te doen! Ik werk zelfde baby’s maar heb dit nog nooit gezien ? en bij onze andere dochter ook nooit zo extreem gehad. Zijn er andere hiermee bekend? Ze is ook niet te troosten eigenlijk niks is goed en gaat harder en harder. Het enigste wat helpt is uit eindelijk gaan wandelen met de kinderwagen maar die mogelijkheid is er helaas niet altijd. Vraag mij toch af zijn meerdere hiermee bekend !? </p>

Merk je niet vermindering daarin nu? Want na de 3mnd zouden de darmkrampen normaliter langzaam afnemen. (Meest aannemelijke reden/darmkrampjes) mocht je dat online opzoeken en zeggen nee: daarin past het plaatje totaal niet dan kun je wellicht het beste 1 x teveel de huisarts bellen dan 1x te weinig toch? Succes ??

Bedankt voor je reactie. Maar geloof niet dat dat met krampjes te maken heeft. Denk eerder een karaktertje of een sprong ? 
het gebeurt ook niet dagelijks soms dagen niet en dan opeens weer zo'n bui. Vind het gewoon gek omdat ze eigenlijk echt bijna nooit huilt 

Ik herken het helemaal heeft de onze ook. Wat er dan precies is geen idee. Niks is dan ook goed. Ik hou mij maar voor dat het even een fase is. Idd misschien een sprong ofzo. Ook is onze kleine man snachts minstens 2x wakker. Ze zeggen 4 maanden slaapregressie. Alles komt ook altijd tegelijk ?

Juist omdat je zegt dat de baby normaal rustig is, zou ik vermoeden dat er meer aan de hand is. Kan het zijn dat ze op die momenten oververmoeid is?
Mijn ervaring is dat als al het andere faalt een paracetamol zetpil voor de baby + paracetamol voor je eigen hoofdpijn en vermoeidheid wonderen doen.
(Ervaring van wanhopige moeder)

Cheza ik denk ook echt wat jij zegt dat dat het daarmee te maken heeft. Dat alles tegelijk komt. Zit jou kindje ook in sprong 4 ? Ja hier eerst ook nooit wakker s nachts en nu vroeger en soms ook even speentje geven. Dus dat valt nog alles mee maar het is wel anders dan dat het was! 

Essil ik denk ook zeker dat het iets van erg vermoeid is en ook wel met andere gezichten te maken heeft. Je bedoeld dat in tijdens een erge dag van sprong bv een zetpil geeft ?? 

Onze kleine man zit nu 6 dagen van sprong 4 verwijderd maar het verbaast me niet al hij al is begonnen haha

@ Chantal:
Ik bedoel dat als de ganbare oplossingen als inbakeren, lopen met de kinderwagen, krampjes spul, tandjes spul, autorijden en dergelijke niet werken, een zetpil in mijn ervaring uitkomst biedt.
Ik ben geen dokter.
Wel een moeder van een dochtertje dat slaapproblemen had. Het werkte, we konden weer slapen. Maar we probeerden wel altijd eerst het zonder medicatie op te lossen. Als je iedere keer tot 3 uur 's nachts met een krijsende baby loopt, is dat echt een opluchting.

Terug
Bovenaan