Extreem koud

<p>Hey, </p><p>Ik ben bijna 31 weken zwanger. Dit is me derde zwangerschap maar ik heb het de laaste tijd zo snel koud. Dit ken ik niet van mijn andere zwangerschappen.  Herkend iemand anders dit toevallig??</p><p> </p>

Ik heb het ook de hele dag koud! Dikke truien aan en dekentjes op de bank terwijl mijn vriend zit weg te branden omdat de kachel zo hoog staat. Vriendinnen van mij hebben precies hetzelfde gehad tijdens de zwangerschap. Het zal voor iedereen anders zijn natuurlijk ;) 

Grappig hoe dat voor iedereen weer anders is. Ik heb het tijdens mijn zwangerschap geen moment koud gehad, terwijl ik normaal echt een koukleum ben.

Ik heb het altijd koud en tijdens mijn zwangerschap bleef dat ook het geval. Zelf ben ik schildklierpatient, en weet uit ervaring dat extreme kou ervaring een symtoon van een traag werkende schildklier kan zijn. Ik wil je niet bang maken, maar als je het niet vertrouwd zou je het aan de huisarts kunnen voorleggen. 
Meestal komt een traagwerkende schildklier ook met andere symtonen, zolang je die niet hebt, zal ik me niet te druk maken. 

Terug
Bovenaan