extreem koud?

Heb het echt de hele dag koud,de kachel staat op standje heel hoog. 23 haha me vriend baalt ervan omdat de rekening dan hoog is maargoed, ik heb al een badjas aan en nog ijskoud..Hebben jullie hier ook last van?
xx

hi,ik heb daar ook al een weekje last van.mijn dochter loopt gerust de hele dag in dr hemd rond en heeft het dan nog warm.en ik zit met kippenvel in mijn warme trui.hoop wel dat al die kwaaltjes snel gaan verdwijnen hoor.xxx

Op mijn werk heb ik er geen last van, maar thuis wel.
Aan de andere kant, mijn man vindt het ook koud, zitten soms lekker met ons dekbed op de bank tv te kijken. Dus ligt bij mij waarschijnlijk niet aan de zwangerschap... ;-)

Wilde hier ook al een topic over openen! Ook mijn probleem dus..kan wel hele dagen in bad liggen want ik krijg het echt niet warm anders.. terwijl ik snachts juist ineens weer erg kan zweten.. pffff lastig hoor!

Hier nog 1! Normaal gesproken voelde ik het meteen wanneer de temperatuur in huis boven de 20 graden kwam, had ik het meteen snikheet. Nu is het hier steeds rond de 22 graden en dan zit ik nog steeds met een t-shirt en een dikke vest aan. Gelukkig staat de hele dag de zon op m'n woonkamerraam dus als die net als gisteren schijnt is het echt heerlijk om daarin te zitten.

Terug
Bovenaan