Extreem kwijlen

<p>Goedemorgen! Inmiddels begin ik me een beetje zorgen te maken over mijn dochtertje. Ze is net 1 jaar. Ze kwijlt ontzettend veel, ze draagt altijd slabbetjes die ik 5 keer per dag vervang en soms is dan nog zelfs haar kleding kletsnat. Ik hoor haar nu ook vaker haar speeksel slissend opzuigen. Mn dochtertje heeft al wel een hele set tanden. De speen gebruikt ze alleen bij het inslapen en ze eet al gewoon mee met de pot zonder te blenderen. Drinken kan ze ook uit de beker. Heeft het al zin om een afspraak met de dokter of logopedist te maken? Alvast bedankt!</p>
 
Je zou altijd even n afspraak kunnen maken bij de huisarts. Die kan dan wel zeggen of een doorverwijzing naar logopodist nodig is of niet!
 
Ik zou het in ieder geval even laten beoordelen. Een logopedist kan je snel genoeg zeggen of behandeling nodig i (en al kan op deze leeftijd) of niet. En anders kunnen ze je met nuttige tips naar huis sturen, dus ik denk altijd de moeite waard!
 
Misschien een gekke vraag, maar kunnen het geen kiezen zijn die doorkomen? Mijn zoontje heeft toen een tijdje heel erg gekwijld en ineens had hij een kies door. Als je je zorgen maakt kun je altijd de huisarts eens bellen. 
 
Bedankt! Ze heeft op het moment 4 kiezen. Ik kan niet echt een verschil bespeuren tijdens het doorkomen. Ik ga eens bellen, bedankt!
 
Terug
Bovenaan