Extreem moe

<p>hi dames,</p><p>ik ben nu bijna 7 weken zwanger.</p><p>sinds anderhalve week ben ik extreem moe, zo moe, dat ik alleen maar kan slapen. Ik weet dat dit erbij hoort, maar voor mijn gevoel is het erg extreem. Ik slaap goed, ongeveer 8 a 9 uur per nacht.</p><p>Ik merk dat mijn werk en privé er enorm onder lijdt.</p><p>Hebben jullie tips? </p><p>Liefs,</p><p> </p><p>Rakona</p>

Gefeliciteerd met je zwangerschap! 
Ga slapen wanneer het mogelijk is. Dus ook overdag. Je lichaam heeft het nodig nu er zoveel veranderd van binnen. Gewoon aan toegeven. En zorg dat je genoeg vitaminen binnen krijgt, ook belangrijk voor je energie. 

Hoi, ik zou een afspr maken bij de huisarts en je bloed-/ vitaminewaarden laten checken. Ik had dit ook en bij mij bleek mijn vitamine d te laag wat dus die vermoeidheid veroorzaakte. 

Hoi
Ik heb hetzelfde gehad. Alle bloedwaardes goed. Het hoorde erbij werd me verteld. Ik geloofde bijna niet dat het beter zou worden maar bij week 13 merkte ik kleine vooruitgang:) hoop dat het bij jou ook beter zal gaan na de 12 weken. 
Ik kreeg als tip om naar buiten te gaan en te wandelen. Hier had ik niet naar geluisterd omdat ik de energie niet had. Nu lukt het me wel
Groetjes

Hoi
Ik heb hetzelfde gehad. Alle bloedwaardes goed. Het hoorde erbij werd me verteld. Ik geloofde bijna niet dat het beter zou worden maar bij week 13 merkte ik kleine vooruitgang:) hoop dat het bij jou ook beter zal gaan na de 12 weken. 
Ik kreeg als tip om naar buiten te gaan en te wandelen. Hier had ik niet naar geluisterd omdat ik de energie niet had. Nu lukt het me wel
Groetjes

Hoi hoi, gefeliciteerd met je zwangerschap... ik herken het ik was de eerste 14 weken echt kapot geen energie.. mijn ijzer enz toen getest was toen goed.. na die 14 weken kreeg ik mijn energie weer terug ..
morgen ben ik 34 weekjes en mijn energie staat nu weer op een laag pitje hihi ... maar goed hoort er allemaal bij... 

pak goed je rust, je lichaam heeft heeft dat nodig

Terug
Bovenaan