Extreem moe!

<p>Hoi!</p><p>moet ik me zorgen maken , vraag ik me af. <br /><br /></p><p>4 maanden en een week geleden ben ik bevallen van een meisje dmv een keizersnede. <br />het herstel ging prima, al is er destijds wel een hoop gebeurd... een huilbaby, een verbouwing en uiteindelijk een verhuizing. <br /><br /></p><p>nu de rust een beetje terug is ga ik savonds soms wel om 19.30 naar bed.</p><p>mijn dochter komt dan meestal tussen de  01.00/02.30 voor een fles, die geef ik dan en mijn man geeft een fles voordat hij naar z’n werk gaat en vaak moet ik dan om 07.00/07.30 opstaan want dan wordt   Ze wakker .. soms heb ik bijna 10 uur geslapen maar vervloek ik de ochtend want voel me nog steeds zo extreem vermoeid! </p><p>ik ben thuisblijvend moeder, die stiekem wel weer een beetje verlangd naar een baan dus daarvoor ook plannen maakt. Maar ik maak me zo’n zorgen om die moeheid! Ik ben ook snel verkouden en niet lekker.. kan dit nog te maken hebben met die keizersnede? <br /><br /></p><p>onze dochter is veeleisend maar zeker niet meer zo moeilijk als het in het begin. Ze slaapt overdag te korte stukken om mee te slapen en daarbij... ik heb ook nog een huishouden! Ik wil graag weer aan het werk maar ben bang dat ik door mijn moeheid de verantwoordelijkheid niet aan kan?  Ik slaap dus ik echt 8/9 a 10 uur op een nacht maar ben gewoon nog gebroken. </p><p>iemand ervaring mee?</p>

Wat naar voor je.  Ik herken de extreme vermoeidheid zeker. Voor mij hielp het weer gaan werken en in een ritme komen wel om mij beter te voelen. De vermoeidheid trok toen ook langzaam weg. 
Ik denk dat het goed is, als je bij je huisarts vraagt of ze je bloed willen prikken. Op o.a. ijzer, vitamine B etc. Veel vrouwen hebben na bevalling tekorten. 
Sterkte! 

Terug
Bovenaan