extreem moe

al sinds het begin van mijn zwangerschap ben ik wat moe. Maar de laatst 2 weken wordt het steeds erger. En nu ben ik kapot.
Gisteren om 8 uur oogestaan, gaan werken en om half 3 mijn bed ingekropen. Om 6 uur heeft mijn man me wakker gemaakt en om 10 uur lag in weer in me bed. Vandaag weer om 8uur opgestaan en ik zit nu slapend achter me bureau.
Ga dadelijk even verwijskaart halen bij de dokter...even kijken of er een oorzaak te vinden is.

Heeft iemand hetzelfde?
Is het gewoon moeheid om kan ik ijzer te kort hebben of zo. Of misschien pfeiffer ??? of is er nog iets anders waardoor ik zo moe ben...........of ben ik gewoon extreem lui ?
Heeft iemand er ervaring mee ???
 
Hoever ben je? Ik heb bij mijn eerste zwangerschap twee weken alleen maar geslapen, toen was ik een week of 8 zwanger.
IJzer tekort kan ook heel goed, bloed laten prikken voor een algemeen bloedbeeld is wel handig.
En verder, als jouw lijf aangeeft behoefte te hebben aan slaap, dan zou ik daar aan toe geven. Al kan je ook teveel slapen, dan wordt je alleen maar suffer.
 
hoi

Bekend verhaal hoor, ik bleek een te laag ijzergehalte te hebben en te lage bloeddruk. Wellicht is dat bij jou ook het geval, effe laten prikken en je weet het. vooral gaan liggen hoor want anders trek je het gewoon niet, sterkte
 
Heel herkenbaar.Ben nu 8,2 weken en ben al vanaf 5de week moe.Moeheid hoort er ook een beetje bij hè de eerste maanden.Dus gewoon lekker rusten als je lichaam dat aan geeft.

Gr. Suusje
 
Vermoeidheid is heel normaal. Ik ben nu 8 weken zwanger en gisteren overviel me een ernorme vermoeidheid rond 19.00 uur (dus eigenlijk nog geen bedtijd) en toen ben ik op de bank in slaap gevallen. Helaas niet voor lang, want kort erna moesten mijn dochters van 4 en 2 naar bed gebracht worden... Dat gaat gewoon door, dus slapen wanneer ik wil is lastig...

Gr. Mariska1973
 
Ik weet dat moeheid erbij kan horen..maar het is echt erg. Misschien komt het omdat er al een kleintje rondrent en ons 's nacht ook wel eens wakker houd.
Bij de eerste had ik het echt niet zo erg en de moeheid nam na 12 weken ook echt af. Dit wordt alleen maar erger.
Het is misschien overdreven maar ik werk, slaap, eten koken/eten, werk en ga weer slapen.
Ik werk 's ochtends 4 uurtjes en 's avonds ook nog. In de middag verzorg ik onze zoon en ga daarna met hem samen slapen.
Al het huishoudelijke werk blijft liggen. Tv heb ik al weken niet gekeken en achter de pc zit ik stiekem op het werk want anders kwam ik daar ook niet aan toe. Gelukkig poets mijn man nu en help mijn moeder bij de strijk want anders was het hier een bende.
Ik hou dit niet vol. Hoeveel ik ook slaap, ik blijf moe.
Hopelijk gaat het snel over anders heb ik geen leven meer. en ik wil weer gewoon een goede mama en vrouw zijn !
 
ik ben bijna 22 wk en ben soms nog wel wat moe

ik luister goed naar mn lijf..
en maak me geen zorgen

de een heeft het meer dan de ander..
alle zw zijn anders..

vertrouw je het niet...
dan ff langs je vk
of naar je huisarts en bloed laten prikken

succes...
 
Terug
Bovenaan