Extreem moe...

Hoi dames,

Ik ben de laatste week extreem moe. Zo moe zelfs dat mijn werk eronder lijdt..Ik had de hoop dat het nu ik bijna 16 weken zwanger ben langzaam over zou gaan maar niks is minder waar...

Ik heb vanmorgen met het ziekenhuis gebeld, omdat ik me zorgen maak of dit normaal is, omdat ik ook al zo'n enorme buik heb. Ik heb nu een vervroegde afspraak a.s. vrijdag met de gyn. Ik hoop dat er niks ernstigs is, en dat het misschien een griepvirusje is dat ik onder de leden heb.

Tjee, al die angsten en onzekerheden..
Hopelijk gaat bij jullie alles ok?
xx Kirsten
 
Das idd vervelend ja ik ben ook heel erg moe ben morgen 15 weken maar nog niet heel dik maar wel super veel last van me rug.
Hoop dat je gezond bent.
Sterkte

Xxx
 
Wat vervelend dat je nog steeds zo moe bent! Ik herken de moeheid wel, maar veel slapen en regelmatig rusten helpen me de dag door te komen. Maar, ik neem aan dat het bij jou veel extremer is. Fijn dat je in ieder geval al zo snel bij het zh terecht kunt en hopelijk kan de gyn je geruststellen. Het kan een griepvirusje zijn of misschien je ijzer.
In ieder geval alvast heel veel succes voor vrijdag..
 
Hier nog iemand met hetzelfde probleem. Nu 14 weken zwanger van de 4de en bij de minste inspanning alweer moe. Dit had ik de vorige keren niet. Nu ook al flinke buik, nu net zo groot als de vorige keer met ruim 6 maanden. Ben net vanmorgen wezen bloedprikken (incl. ontbijttest ivm mijn overgewicht) en volgende week dinsdag naar de vk, ben benieuwd. Succes vrijdag en hopelijk alleen wat ijzertekort.

Groeten
 
Wat vervelend voor je joh! Ik ben bij mijn vorige zwangerschap heel de zwangerschap ontzettend moe gebleven. Ik ben dat alleen al gewend omdat ik dit zonder zwangerschap ook al heb dus ben gewend om mijn leven hier op aan te passen.
Ik hoop dat je gyn je wat meer duidelijkheid kan geven over wat er aan de hand is. Sterkte!
Liefs,
Mar
 
Terug
Bovenaan