Nee, m'n capslock stond niet aan toen ik het onderwerp intypte... Als ik zeg extreem moe, bedoel ik ook echt EXTREEM (met hoofdletters dus). Ik ben nu 9,5 week zwanger. Tot en met week 6 had ik bijna nergens last van, maar vanaf week 7 sloeg de moeheid toe die afgelopen weekend echt als een bom insloeg. Nu moet ik ook wel zeggen dat ik vorige week veel te lange dagen heb gedraaid op werk (en dan ook nog eens geen pauze nemen, dom dom dom) waardoor ik van vrijdag tot en met vanmorgen flinke migraine had (en een paracetamolletje helpt daar dus echt geen ene hol tegen!) en eigenlijk het hele weekend alleen maar heb geslapen, maar ook vandaag ben ik zo ontzettend moe dat ik me maar heb ziekgemeld. Ik was om 8 uur op en ben om 10.30 weer gaan slapen tot 15.30 en daarna weer van 17 tot 20 geslapen. Over de hele dag heb ik alleen het bed even verschoond, maar zelfs dat voelde als een hele opgave! Is dit normaal? Mijn beste vriendin is ook zwanger (is nu 17 weken) en die had me wel gewaarschuwd dat moeheid een nieuwe dimensie kreeg, maar zo moe als ik me nu voel heb ik me nog nooit in mijn leven gevoeld... Ik hoop echt dat het na dat eerste trimester wat beter wordt!
Ik voel me ook erg schuldig en enigszins bezwaard naar mijn collega's wanneer ik me ziek meld, omdat we in een team van 3 mensen werken, wat dus automatisch betekent dat zij elk 4 uur per dag meer moeten werken voor elke dag dat ik er niet ben (en helaas is vervanging zoeken voor mijn functie niet zo makkelijk).
Poehhh... Ik ben nu alweer moe als ik er alleen al aan denk om morgen weer op te moeten staan... *gaap*
Ik voel me ook erg schuldig en enigszins bezwaard naar mijn collega's wanneer ik me ziek meld, omdat we in een team van 3 mensen werken, wat dus automatisch betekent dat zij elk 4 uur per dag meer moeten werken voor elke dag dat ik er niet ben (en helaas is vervanging zoeken voor mijn functie niet zo makkelijk).
Poehhh... Ik ben nu alweer moe als ik er alleen al aan denk om morgen weer op te moeten staan... *gaap*