Extreem vermoeid..

Hallo dames,
Ik ben nu 8 weken en 5 dagen zwanger van mijn eerste kindje en soms erg onzeker..
Ik ben extreem vermoeid..nu weet ik dat dat erbij hoort en waarschijnlijk vanzelf met 12 weken weer minder wordt maar ik heb me ook ziek gemeld op mijn werk omdat ik gewoon echt geen stap vooruit kan.
Een blokje om van een kwartiertje is echt al genoeg inspanning voor een dag. De vaatwasser in- uitruimen, een wasje ophangen, dat gaat allemaal nog wel maar dat is het dan ook. Zelfs aan tafel dineren is teveel inspanning en doe ik dus al 2 weken op de bank..
Zijn er meer dames die zich echt langdurig hebben ziek gemeld op het werk vanwege vermoeidheid?
Ik heb het trouwens wel verteld hoor, zodat ze uitkering krijgen van het UWV. Groetjes
 
Hoi

Ik was rond die tijd ook erg vermoeid. Werkte toen bij TNT maar ben toch maar gestopt want dat gaat niet samen met zwanger zijn. De vermoeidheid is nu wel aardig over maar ben alleen nog sloom van de misselijkheid. Dat gaat gelukkig 's middags beter. Ik voel me wel beter om gewoon een paar stappen buiten te doen dan krijg ik weer wat meer energie. Ik ben nu 12 weken zwanger en het gaat steeds een beetje beter. Komt goed meid hou vol.

Groetjes
 
Yep hier hetzelfde.
Aan 1 stuk door moe. Niet kunnen slapen 's nachts. En overdag een middagdutje doen smaen met mijn zoontje. Maar hier stapelt zich ook alles op.
Ik werk, ik slapp, ik kook, en werk nog wat meer en ga naar bed. Huishouden heb ik de tijd en fut niet meer voor. Gelukkig doet mijn man veel en mijn moeder. Ik ben dood op.
Voel me er wel vaak schuldig door.
Daarbij slaaptonze zoon niet altijd de nachten door waardoor je vaak eruit moet 's anchts. Ik kan me niet herinneren wanneer ik 8 uur achter elkaar heb geslapen ??? Meestal ga ik pas om 12 uur slapen en om 7 uur gaat de wekker. En dan nog 2 of 3 keer het bed uit voor mijn zoontje.

Ik hoop dat het snel weer over gaat..........een paar weken weer fut hebben en dan na 30 weken weer instorten, hahahhahaha
 
Terug
Bovenaan