Extreme hoofdpijn en pijn in mijn buik

HoiHoi,

Ik heb de laatste anderhalve week iedere dag zo'n extreme hoofdpijn !!! Echt zo ontzettende vervelend, want kan er amper iets mee doen ! Hebben jullie hier ook last van !?? Snap er niets van :(

Ook heb ik last van mijn buik.. beetje onderin net boven mijn liezen. Zowel links als rechts.. Beetje steken/kramp achtig. Is dat bandenpijn???
Of zou het mijn blaas zijn, want daar heb ik ook last van volgens mij. Ben benieuwd of dit bekend klinkt bij jullie.

Tips om ervan af te komen zijn welkom haha :)

He meis
Hoe voel jij je nu? Hoop dat hoofdpijn minder is geworden. Ik zou als ik jou was even naar vk gaan om je bloeddruk te controleren. Bij mijn 1ste had ik het ook&had toen een hoog bloeddruk.
Kan ook gewoon zijn dat je te druk bent geweest.

liefs
Mieka

Hoii Mieka,

Thnx voor je reactie.. pfff nee het is nog steeds zo extreem.. word er niet vrolijk van !!! Het gaat maar niet weg..het is nu bijna 3 weken zo..
Nu ben ik er ook nog verkouden bij dus voel me super beroerd :( bah...
je mag natuurlijk ook geen asprines enzo.. heb wel een paracetamol genomen maar hielp niet echt.

Bedankt voor de tip trouwens !!! misschien moet ik dat idd gauw gaan doen ! wie weet is dat wel de oorzaak ja !!! Ik ga morgen direct bellen !!!

Nogmaals bedankt !!

Veel liefs terug

Terug
Bovenaan