Extreme jeuk gekregen bij 31 wk zwanger wie herkent dit

<p>Hoi hoi allemaal</p><p>Ik ben momenteel 33 weken zwanger maar sinds 2 weken heb ik ontzettende jeuk op mn hoofd, nek, armen, rug, handen, oren en t lijkt zich uit te breiden.. ik kan gewoon soms niet slapen van de jeuk en soms branden mn oren gewoon van de jeuk en ook mn nek. Verder is er niks te zien. Geen uitslag, niks! Maar de jeuk wordt alsmaar erger en ik slaap er bijna niet meer van..ik las iets over zwangerschapscholestase, maar ik denk dat ik te weinig symptomen heb en t is heel zeldzaam. Daarbij heb ik.geen galblaas meer dus of ik juist een grotere kans heb???? Of juist minder grote kans... geen idee.... wie herkent dit? Heb mn verloskundige nu even gecontact via de mail omdat ik denk het is niet dringend, maar het is niet meer te houden dus ik ga denk zo even bellen. </p><p>Meer mensen daar last van gehad in de zwangerschap? Tips????</p>
 
Zou zeker laten testen op cholestase! Kan gevaarlijk zijn voor de baby! 
Ik had minder jeuk, maar vk nam zekere voor het onzekere.
 
Ik herken het! Ik heb ook extreme jeuk. Gewoon niet leuk meer. Maar last je wel testen, want inderdaad, het kan gevaarlijk zijn. 


ik heb me laten testen en heb een marginale verhoging, dus niet gevaarlijk. Maar ze willen het wel in de gaten blijven houden voor als er toch een forse verhoging optreedt. Ondertussen kun je wellicht een medicijn krijgen tegen de jeuk. 


succes!!!
 
Ik herken het! Ik heb ook extreme jeuk. Gewoon niet leuk meer. Maar last je wel testen, want inderdaad, het kan gevaarlijk zijn. 


ik heb me laten testen en heb een marginale verhoging, dus niet gevaarlijk. Maar ze willen het wel in de gaten blijven houden voor als er toch een forse verhoging optreedt. Ondertussen kun je wellicht een medicijn krijgen tegen de jeuk. 


succes!!!
 
Terug
Bovenaan