Extreme misselijkheid en overgeven

<p>Hee allemaal,</p><p>Ben op het moment 6 +4 weken zwanger en extreem misselijk met daarbij overgeven. Ik heb al medicatie (emesafene) ervoor maar dit helpt niet. Ik kan op moment niks eten en ook drinken houd ik niet binnen.  Vorige zwangerschap heb ik een hg zwangerschap gehad en ben erg bang dat het weer deze kant op gaat. Ik merk dat ik het nu nog zwaarder vindt want heb nu ook nog een dochter rondlopen. Ik heb telkens het gevoel dat ik haar tekort doe omdat ik niet goed voor haar kan zorgen. Zal hiervoor op hulp gaan inschakelen van de oma's. Ik merk dat ik erg tegen de dagen op zie en dat ze heel erg lang duren. Iemand in hetzelfde schuitje? En hoe komen jullie de dagen door? </p>
 
Denk niet dat het helemaal normaal is ook niet voor de eerste 12 weken als je helemaal niks binnen houd... ik weet dat misselijkheid erbij hoort maar dit is wel heel extreem. Als ik jou verhaal lees en je tot 42 weken pilletjes hebt moeten slikken had je denk ik ook hg net als mijn vorige zwangerschap. Hoe kwam jij de dagen door? En had je ook al een kindje rondlopen?
 
Denk niet dat het helemaal normaal is ook niet voor de eerste 12 weken als je helemaal niks binnen houd... ik weet dat misselijkheid erbij hoort maar dit is wel heel extreem. Als ik jou verhaal lees en je tot 42 weken pilletjes hebt moeten slikken had je denk ik ook hg net als mijn vorige zwangerschap. Hoe kwam jij de dagen door? En had je ook al een kindje rondlopen?
 
Gemberpillen hielpen bij mij. Gemberthee en gember in eten trok mijn maag niet, vandaar voor pillen gekozen.
ook hoor ik goede dingen over vitamine B6 dat schijnt te helpen bij misselijkheid. Of dat ook is bij zulke extreme klachten weet ik niet. Veel sterkte!
 
Terug
Bovenaan