Extreme naweeen

<p>Hoi meiden,</p><p>Afgelopen vrijdag ben ik bevallen van een fantastisch mooi ventje. Sinds vandaag heb ik echter extreme naweeen. Ik word dan misselijk en kan dan alleen inelkaar gedoken wachten tot het voorbij is.</p><p>Bij de vorige had ik dit ook en toen ben ik daarvoor nog in het ziekenhuis geweest en hadden ze het over kantelende eierstokken? ?‍?</p><p> </p><p>Heeft iemand tips om deze pijnlijke weeen wat beter te kunnen handelen? </p>

Hoe snel ging je bevalling? Bij mijn tweede was ik binnen 4,5 uur bevallen en lag ik echt krom van de naweeën. Ik wist niet waar ik het moest zoeken en het voelde erger dan de bevalling zelf. Ik zei dat het leuk alsof er nog een kind uit moest. Dit zou te maken hebben gehad met de snelheid van de bevalling. 

Ik sta bijna strak van de ibu en paracetamol.

mijn bevalling ging ontzettend snel, ik mocht nog niet volledig persen en meneer was er al, heel heftig!

Zou wel ff aan de vk vragen

Ik ben met de 2e in 19 minuten bevallen en moest van de vk preventief ook 2 dagen paracetamol slikken maar na 1 dag had ik zoiets ik kijk het ff aan. En ging prima. Ik heb zelfs toen alweer onze honden uitgelaten.

Terug
Bovenaan