Extreme pijn

Hoi hoi Ik kreeg net half uur geleden zo’n erge “menstruatiepijn” kon niet staan liggen wat dan ook zo erg was de pijn, zweet brak me uit en viel bijna flauw. <br />Ben op bed gaan liggen en na 10min was de pijn ineens weer weg. Geen bloedverlies.<br />Ik ben morgen 7 weken zwanger, maar is dit normaal of kan dit kwaad? <br />Is ons 1e kindje en 1e zwangerschap dus ik heb geen idee.<br />Morgen hebben we gelukkig wel een echo.<br />
 
Ik zou toch even je verloskundige of huisarts bellen. Want zulke pijn is, naar mijn idee, niet normaal.
Hopelijk is het niks!
 
Inderdaad wat hierboven gezegd word, bellen! Ik heb hetzelfde gehad vanaf 6 weken zwangerschap tot 13 weken, hele erge menstruatie buikpijn dat ik helemaal in elkaar dook van de pijn en het niet meer uithield. Bij mij zeiden ze doordat mijn baarmoeder heel snel groeide en bandenpijn. Vandaag 36,5 week zwanger ?
 
Wat ontzettend vervelend voor je!
Ik heb dit bij mij eerste zwangerschap ook gehad en had toen echt het gevoel dat het niet goed was. Bij de eerste echo bleek toch alles goed gelukkig en volgens de verloskundige kwam dit omdat de baarmoeder en banden moesten oprekken.
 
Ik heb hier ook enorme last van gehad , enorm veel zweten in een keer misselijk en mega erge krampen ! Ik zou even de vk bellen 
 
 
Vandaag echo gehad en alles was goed en het hartje klopt! Wat betreft de pijnaanval kon het een samenloop van omstandigheden zijn, lege blaas met een groeiende baarmoeder of zoiets. Aangezien het maar ff duurde en daarna rustig was niks om me zorgen om te maken. Dank jullie voor de tips en de reacties super lief!
 
Ik heb dit ook gehad. Bij mij was het innestelpijn. Maar zou idd sowieso even bellen, dan weet je het zeker. Heb ik toen ook gedaan en mocht meteen komen voor een echo. Hele geruststelling! Stress is ook niet goed :)
 
Terug
Bovenaan