Extreme steken tijdens gemeenschap

<p><span style="color: rgba(44, 44, 44, 0.85); font-family: 'Open Sans', sans-serif; font-size: 13.5px; letter-spacing: 0.44px; background-color: #f9f9f9;">Hallo allemaal,</span><br style="color: rgba(44, 44, 44, 0.85); font-family: 'Open Sans', sans-serif; font-size: 13.5px; letter-spacing: 0.44px; background-color: #f9f9f9;" /><br style="color: rgba(44, 44, 44, 0.85); font-family: 'Open Sans', sans-serif; font-size: 13.5px; letter-spacing: 0.44px; background-color: #f9f9f9;" /><span style="color: rgba(44, 44, 44, 0.85); font-family: 'Open Sans', sans-serif; font-size: 13.5px; letter-spacing: 0.44px; background-color: #f9f9f9;">Afgelopen zaterdag waren mijn man en ik "bezig" toen ik echt extreme steken in mn onderbuik kreeg gelijk gestopt natuurlijk en ik kon alleen maar met opgetrokken benen blijven liggen en huilen en niks meer zeggen. Dit heeft ongeveer een half uur geduurd. </span><br style="color: rgba(44, 44, 44, 0.85); font-family: 'Open Sans', sans-serif; font-size: 13.5px; letter-spacing: 0.44px; background-color: #f9f9f9;" /><span style="color: rgba(44, 44, 44, 0.85); font-family: 'Open Sans', sans-serif; font-size: 13.5px; letter-spacing: 0.44px; background-color: #f9f9f9;">Ik ben nu 2 maanden gestopt met de pil en Ik zou over 4 dagen ongesteld moeten worden. </span><br style="color: rgba(44, 44, 44, 0.85); font-family: 'Open Sans', sans-serif; font-size: 13.5px; letter-spacing: 0.44px; background-color: #f9f9f9;" /><span style="color: rgba(44, 44, 44, 0.85); font-family: 'Open Sans', sans-serif; font-size: 13.5px; letter-spacing: 0.44px; background-color: #f9f9f9;">En net bedacht ik me dat ik dit volgens mij ook had toen ik nog niet wist dat ik zwanger was van de 1e.. deze pijn heb ik alleen toen gehad en verder nog nooit in onze 9 jaar samen..</span><br style="color: rgba(44, 44, 44, 0.85); font-family: 'Open Sans', sans-serif; font-size: 13.5px; letter-spacing: 0.44px; background-color: #f9f9f9;" /><span style="color: rgba(44, 44, 44, 0.85); font-family: 'Open Sans', sans-serif; font-size: 13.5px; letter-spacing: 0.44px; background-color: #f9f9f9;">Herkent iemand dit?</span></p>
 
Nee sorry, maar het lijkt me wel verstandig om er even mee naar de HA te gaan. Maar je zegt zelf dat je het herkent van toen je zwanger was van de eerste.. Ik weet niet wanneer je NOD is, maa anders even testen?
 
Hoihoi, 
Wat vervelend voor je zeg! Heb je al een zwangerschapstest gedaan? Als die negatief is, zou ik even wachten tot de datum dat je ongesteld moet worden. Als hij dan nog negatief is, even naar de huisarts! Het klinkt niet helemaal lekker dat jij een half uur aan het huilen bent van de pijn door de seks. Dat is echt niet normaal!
Houd je ons op de hoogte?
Sterkte! Heel veel liefs, 
 
[quote quote=10134695]Nee sorry, maar het lijkt me wel verstandig om er even mee naar de HA te gaan. Maar je zegt zelf dat je het herkent van toen je zwanger was van de eerste.. Ik weet niet wanneer je NOD is, maa anders even testen?[/quote]
Vrijdag zou ik normaal ongesteld moeten worden... ik heb al testen in huis. Ben alleen bang dat als ik het vandaag of morgen doe het misschien te vroeg is...
 
 
[quote quote=10134719]Testen kan altijd! Als hij positief is ben je van de onzekerheid af. Moeite waard toch?[/quote]
Ja daar heb je gelijk in. Ben alleen bang voor een teleurstelling.
Ik doe het dan morgen even met mn ochtend urine..
Bedankt voor jullie antwoorden en ik zal het hier laten weten.
Mocht het niet zo zijn zal ik uiteraard een afspraak bij de huisarts maken.
 
Terug
Bovenaan