Hallo aanstaande mama's,<br />Ik wou hier graag even wat steun zoeken bij medestanders. Ik ben 29 weken zwanger en slaap bijna alleen maar. Sinds mijn corona vaccinatie, die ik op aanraden van de verloskundige heb genomen (laatste vaccinatie was 6 aug), ben ik dood en dood moe. Een trap lopen is al te veel. Ik slaap lang en slaap dan s'middags weer tot het avond eten. Ik probeer tussendoor een kleine wandeling te maken maar na 5 minuten is mijn buik kei hard en kan ik niet meer verder. Ook heb ik afgelopen 1.5 week de griep gehad, dat schiet ook niet op. En om niet te vergeten die verschikkelijke rusteloze benen s'nachts. <br /><br />Zijn er meer mensen die extreem moe zijn en daardoor niks meer kunnen ondernemen?<br /><br />Ik baal hier zo van. Ik zou graag nog langs een paar baby winkels gaan en conditie opbouwen voor de bevalling. Ik ben doodsbang dat ik te moe ben om de bevalling goed te laten verlopen. <br /><br />Alvast bedankt voor de steun & eventueel tips. ♡<br /><br />Liefs,<br />Suzanne<br />