ezra verandert zo snel!

Hoi Dames!
Hoe is het met jullie? Hier hebben we al aardig ons ritme te pakken, al is het best aanpoten. Ezra is nu 2 en een halve week, en Simon is maandag weer aan het werk gegaan, dus ik moest weer de kinderen naar school brengen en ophalen, en was voor het eerst alleen met Ezra, eigenlijk was het heerlijk! Morgen krijgen de kinderen vakantie, dus wordt het helemaal lekker druk, maar in ieder geval niet meer haasten 's morgens. Eza gaat prima, drinkt goed, slaapt goed, en is rustig en makkelijk, echt een heerlijk mannetje! Hij kijkt al heel gericht, en heeft vandaag zelfs al twee keer gelachen! Snelle jongen, hij is pas 17 dagen! Misschien dat het dan toch scheelt als ze twee weken overtijd waren, dat ze sneller dingen doen, omdat ze eigenlijk twee weken voor lopen. Ik heb een hele leuke foto gemaakt, vandaag, maar kan die volgens mij nog niet plaatsen hier. Zodra dat kan zal ik hem showen!
Groetjes, Yvette

Hoi!
Fijn dat het zo goed gaat met Ezra. De kleintjes veranderen inderdaad erg snel. Fìry is van de 14de, volgens mij een dagje ouder dan Ezra, maar is geboren op de uitgerekende datum. Ze kijkt nog niet echt gericht en lachen ook nog niet. Ze is echt een slaapkopje, ik moet echt opletten dat ik even met haar ga knuffelen als ze wat langer wakker is. Ook ik moest het vanaf maandag alleen doen. Viel me alles mee, heb Fedde van 20 mnd rondlopen maar die vermaakt zich prima. De nachten waren wat moeilijk omdat Fedde zich steeds wakker aan t hoesten was. Nu is Fìry ook verkouden en slaapt moeilijker in met een dicht neusje, gelukkig lig ze wel lekker in t wippertje.
Lijkt me inderdaad wel druk zo met je kinderen naar school brengen enzo, gelukkig hebben ze nu lekker vakantie.
Ik moet nog wel erg wennen aan dit nieuwe forum, het is ook erg rustig...
Groetjes!

Hey,

Heerlijk he als ze het zo goed doen! Hier gaat het ook allemaal vanzelf. Het lijkt erop dat ik meer last heb van de warmte dan Vic. Iedere keer sta ik weer met de thermometer klaar om te kijken of hij het niet te warm heeft. Ik vind het wel moeilijk zo met die hitte maar goed, volgende week is het voor een groot deel voorbij.

Heerlijk dat de kinderen nu vakantie hebben. Kun je idd alles rustig op starten. Lekker genieten!

groetjes Yvonne en Vic

Terug
Bovenaan