F en M

Hoi meiden!

Whaaaaa!!!!!!!!!!!!! Ons Fred is zwanger! Wat vreselijk spannend voor je en heel erg fijn natuurlijk! Wat moet dit voor Robin ook een opluchting zijn na zijn nega uitslagen!
Monique, vind dat je er echt super moedig door heen slaat en kan me zo goed voorstellen hoe verdrietig je je moet voelen! Je bent een kanjer!!!

Wij hebben een heerlijk midweekje doorgebracht in de sneeuw, kon jammer genoeg niet skieen, maar volgend jaar beter he! Heb nu heerlijk gewandeld en genoten van al het mooie wits!

Morgen met schoonmama de laatste babyspullen in huis halen! En dan zijn we er helemaal klaar voor! Ga nu de rommel even opruimen! En lekker relaxen!

Tot snel,

Liefs Nienepien

Heeee Nien,

Wat fijn dat je er weer bent! Ik zei laatst dat je ging skieen maar ik kon me dat ook al niet voorstellen met je dikke buik haha!

Voor jou komt het nu allemaal heel dichtbij! Nog een paar weekjes en dan houd je je kindje in je armen. Wat moet dat ongelooflijk speciaal zijn!! Ga je in het ziekenhuis bevallen? En wat is precies je uitgerekende datum?

Met mij gaat het prima. Heb vannacht onwijs slecht geslapen en ben dus net op slaap gevallen in de bank ;-)
Had vandaag ook even gesport dus ik was echt kapot! Verder gaat het goed, op het moment even geen echt kwaaltjes (het lijkt wel of ik dat het meest 's morgens heb). Ik mag op 8 februari naar de ferti voor een echo.. ik ben echt heel erg zenuwachtig dat ze niets zien en dat het mis is. Maar goed, ik probeer het van me af te zetten.

Nu hadden Robin en ik ook een dure vakantie naar San Francisco geboekt (verdorie waarom ook zo vroeg geboekt?!) maar als het goed blijft gaan, gaan we dit dus annuleren maar zijn we wel 15% van de reissom kwijt.. Nou ja, de reden waarom maakt alles goed natuurlijk!

Ik zou op zich nog wel kunnen dan (ik ben dan ruim 6 maanden dus ik mag dan nog net vliegen) maar ik denk niet dat ik er dan veel aan heb en mobiel ben..

Ik zie wel..

Nou meiden, geniet van jullie weekend. Gaan jullie nog wat leuks doen?

Monique, had nog een berichtje staan op het forum. Maar hoe is het nu met je? Gaf je temperatuur aan dat je een eisprong hebt gehad?

Dikke kus F.

Terug
Bovenaan