F en Sammie

Hoi lieve meiden,

Ik begrijp dat jullie hier niet te veel over je zwangerschap willen praten omdat je het misschien lullig vind maar ik heb zo met jullie meegeleeft en wil het toch wel een beetje weten dus vraag ik af en toe zo hoe het met jullie gaat. De mensen die het willen lezen kijken dan hier en wie niet die niet!!!

Dus bij deze, hoe gaat ie meiden??

Ik vind het niet heel makkelijk om zelf bij het septemberforum te snuffelen, heb het idee dat ik er niets te zoeken heb dus dan doe ik het maar zo ;-).

Ik zie het wel,

Veel liefs van Po

Hoi Allebij,

Ik zou het ook fijn vinden om af en toe wat van jullie te horen. Ik vind het ook helemaal niet vervelend om nieuw geluk op deze site te zien. Wij gunnen het elkaar van harte.

Dus pleace schroom je niet en vertel hier lekker hoe het gaat.

Liefs Bibi

Hoi lieve Po en Bibi,

Po ik had nog een berichtje voor je geplaatst onder het stukje wat ik voor Monique en Nien had gezet. Je hebt groot gelijk hoor! Sammy en ik leven enorm met jullie mee en er gaat geen berichtje voorbij die ik niet lees. Ik vond het wat vervelend om hier mijn verhaal op te schrijven maar je hebt gelijk!

Ik vind het heel lief van jullie dat jullie zo geïnteresseerd zijn. Ik zal een berichtje op het alg. forum plaatsen zodat iedereen kan meelezen.

Dikke kus F.

Hallo lieverds,

Ik denk dat ik ook voor F mag spreken als ik zeg dat we dit heel erg fijn vinden. Het september forum voelt nog niet zo goed als hier.....

Ik zal ook net als F af en toe een verhaaltje schrijven hoe het met me gaat.

Komt er zo 1 aan!

Liefs Sammy

Terug
Bovenaan