Net even gebeld, omdat Lynn nog steeds de fles weigert en ik wil gaan proberen of ze wel pap van moedermelk van een lepeltje eet.
Komt dat mens natuurlijk met tips waar ik helemaal niet om vraag en die ik allang uitgeprobeerd heb. Maar nu komt het: toen ik zei dat ik ook al had geprobeerd om Lynn uit een bekertje te laten drinken, zei ze dat ik dat niet moest doen, dan zou ze zich verslikken, daar was ze nog veel te jong voor! Het staat anders gewoon bij borstvoeding.com of het borstvoedingsforum als tip?! Een baby kan de melk dan oplikken als een poesje en verslikt zich niet!
Nou ja en toen ik over de pap begon: dat kon ook echt niet, want ze is nog veel te jong om van een lepeltje te eten! Ze eet de druppeltjes vitamine D toch ook van een lepel?! Ja, het duurt dan wel even, maar nu zit ik ook een half uur met de fles, waarin ze maar 10 -20 ml binnenkrijgt.
Ik vertelde ook dat ze op het kdv maar 60 ml op had en de wijkverpleegkundige van het cb bij het vorige bezoek hier niet zo'n punt van maakte, je raadt het al: zij zij dat dit absoluut niet kon! Veel te weinig, zo droogt ze uit!
Op mijn vraag of het kwaad kon voor haar darmpjes of wat dan ook, kreeg ik geen antwoord...