f me verhaal kwijt

A

Anoniem

Guest
nou wat ik vandaag mee maak...
pfff daar komt ie:

jamie zou vandaag gaan wennen op het kdv ik heb bijna heel de nacht niet geslapen omdat ik er zo tegen op zie maar goed we hebben geen andere keus!

kom ik daar aan staan ze me met ze 2en heel raar aan te gapen met andere woorden wat kom je doen??? dus ik zeg jamie komt vandaag wennen nee hoor zegt ze weet ik niets vanaf ik zeg nou ik heb 2weken geleden een intake gehad en ik kijk hier al 2 weken onwijs tegen op dus ik weet heel goed dat het vandaag is..

nou zegt ze we hebben helemaal geen plek we zitten vol en wij hebben nooit baby's(?!)
je moet naar een andere groep..dus ik weer nou sorry maar ik heb een rondleiding gehad en is me duidelijk gezegd dat jamie in deze groep komt (ondertussen al die kindjes aan me maxi cosi trekken die wilden natuurlijk jamie zien logies maar we waren zwaar in discusie en ze haal die kindjes niet een weg)

ik het hoofd kantoor bellen daar en die gaven me gelijk jamie zou daar komen dus ik aan de telefoon en ik kijk achterom (had jamie op tafel gezet zitten al die kindjes om jamie heen aan hem te trekken te porren en een grote knuffel op ze hoofd gelegd!!! ik gooi die telefoon neer en haal die knuffel weg die leidster zit ernaast!! ik zwaar pissig hang op met het hoofdkantoor en komt ze met een briefje waar op staat dat jamie wel  op de lijst stond duhhh

dus zegt ze wanneer wil je komen ik probeerde me woede in te houden en zeg nou hij zou vanaf deze week komen dus woensdag dan maar nee zegt ze dat kan niet want dan hebben we het te druk met andere kindjes!!!! wat nou als ik deze week moest werken hij zou geplaatst worden????? dus zei weer ja maar baby's hoeven nooit te wennen haha nee ik breng me kleine man ineens 3dagen bij wild vreemden die niet eens weten hoe hij is en of het wel gaat....nou zegt ze als jij dat wil...dus ik kijk dr aan en begint ze ineens ja ik dacht dat je een stagiere was vond al zo raar dat je een kind had (ben mis. wel jong 22 maar waar haalt ze het lef vandaan) heb jamie opgepakt en ben weggegaan.

ze waren nors niet lief voor de kindjes en helemaal niet aardig
heb huilend in de auto me vriend gebeld en die heeft het hoofdkantoor gebeld en gelijk een klacht ingedient ze hebben hun excuses gemaakt en zo had het niet mogen gaan we hebben gelijk ons contract met triodus verbroken ben nog van slag...

nu heb ik deze week een sollicitatie gesprek en mocht ik aangenomen worden hoop ik dat ik nog opvang kan regelen anders hebben  ze een probleem!!

sorry voor dit lange verhaal maar ik moest het f kwijt
hier heb ik zo tegenop gezien en zal je altijd zien dat dit gebeurt..ik kan best veel hebben maar als het om me kindje gaat wordt ik woest!! dan maar f niet werken maar daar zal ik me kind nooit meer brengen al krijg ik geld toe!!

groetjes marielle

Hoi,
Ik schrik hier ook van, wat een stelletje lompe.....
Werk zelf al 15 jaar in de kinderopvang, en weet als geen ander dat je zo niet met [nieuwe, ] ouders omgaat..
Je weet dat ouders er vaak meer moeite mee hebben hun kindje te brengen, dan het kindje zelf..,
Wij laten babies, en alle andere leeftijden ook hoor, drie keer komen om te wennen.
Tuurlijk moeten babies ook wennen..
Wat dacht je van alle geluiden, andere slaapomgeving, andere mensen, aandacht van kids etc.
Wij gaan hier heel zorgvuldig mee om, en wennen kan elke dag, je moet er toch zijn voor de kids, en 1 meer maakt niets uit.
Neem lekker de tijd, en zorg dat de ouders hun verhaal kwijt kunnen, bouw een band op, het is en blijft toch hun kindje, waar jij voor mag zorgen.
Vertrouwen hebben is ZO belangerijk!!
Anders word het niets, en we zeggen ook altijd dat ouders net zo vaak mogen bellen als ze willen, als hun kindje komt wennen.
Je kind is je meest kostbare ''bezit'', dat geef je niet zomaar uit handen..
Kortom, ik zou daar mijn kind ook niet achterlaten, en zeker een klacht indienen.

Wat ik hiermee wil zeggen...Gelukkig is het niet overal hetzelfde..
Er zijn ook kdv's die wel alles goed geregeld hebben, en waar je als ouder heel serieus genomen word..Daar laat je je kindje met een goed gevoel achter..

Vind het rot voor jullie, maar wel een goede beslissing denk ik. Gelukkig heb je het niet meteen nodig, maar als je word aangenomen, moet je dus wel iets anders hebben..Lastig..
Succes, Groetjes R

bah.......wat een verhaal.....

mijn dochter Anouk gaat 1 oktober voor `t eerst naar de kdv... zie hier ook ontzettend tegen op, als `t goed is worden we twee weken van te voren gebeld voor een wen ochtend... ben benieuwd!

groetjes jantine

Hoi,

Vervelend zeg dat het allemaal zo gelopen is!! Ik hoop voor je dat je een kdv kan vinden die wel naar jullie luisterd en niet zo belachelijk doen!

Ik had me in december ingeschreven voor kinderopvang ingaande per 1 september. Nou belde ik een aantal weken terug en toen zeiden ze doodleuk dat er geen plek was. Grrr... en nu dan?? ja wachten tot er plek is. Dus ik zei: ik moet over 3 weken weer aan het werk. Ja maar er is geen plek mevrouw dus jammer. U kunt het vast wel oplossen met wat familie... Niet dus.
Ik heb nog  diezelfde dag met een ander kdv gebeld en daar kon ik gelukkig wel terecht.
Heb vorige week Kyra 2 x laten wennen en dat ging heeel erg goed!
Ook zijn de meiden daar echt super aardig.
Nou moet ik wel zeggen dat ik er niet heel veel moeite mee heb om Kyra ergens achter te laten maar kan me heel goed voorstellen dat een ander dat wel heeft!
Vandaag was mijn eerste werkdag en Kyra was bij de oppas. Morgen en woensdag gaat ze hele dagen naar het kdv.

Groetjes,

Frieda

rrrrrrrrrrr kippenvel, en daar laten andere ouders hun kindjes wel achter, bah!

werd er zelf boos toen ik je verhaal las!
Ik moet binnen kort ook Tymo naar kdv brengen als ik weer werk heb maar kijk er ook erg tegen op. Hoop dat ik dit niet hoef mee temaken.

Nog wel even wat anders......
Ik heb je foto gezien hier in een andere topic en je komt mij heel erg bekent voor!
woon je misschien ook in de buurt van Tilburg of heb je misschien in breda of tilburg op school gezeten?

Groetjes denise

Jeetje mina wat een verhaal!  Ik zou ook echt helemaal over mijn toeren zijn geweest! Waar halen ze het lef vandaan om iemand zo te behandelen, die haar kindje dus aan hun in handen zou gaan geven! Zou iets voor mij geweest zijn zeg, zo'n ervaring!

Ik hoop voor je dat je snel een andere passende oplossing vindt!

x Miranda
mama van Danique (*), Patrick (16-12-2005) en Ilona (11-07-2007)

hoi,
wat supervervelend zeg. Zo raak je het vertrouwen in een kdv wel volledig kwijt.
Ik hoop dat je snel een kdv vindt waar je wel een goed gevoel bij krijgt. Ze zijn er echt wel!!!
succes,
Stanneke (mama van Cas 8 weken en Stan 4 jaar)

Jeetje zeg! Je hebt gelijk dat je bent weggegaan! Het allerengste vind ik nog wel van die knuffel op het hoofd van je kindje. Nou, ik zou mijn meisje daar NOOIT hebben achtergelaten, nog afgezien van de rest van het (ongelofelijke) verhaal. Wat een stelletje onprofessionele figuren!

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan