Fabeltjes

Hoi allemaal,

nu ik op het einde loop hoor ik op het schoolplein allemaal moeders die roepen dat ik tonic moet gaan drinken om de weeen op te wekken.

op internet staat het vol met de fabeltjes, vrijen, ananas eten, wonderolie en frambozenbladthee drinken???

zou het helpen? nu ga ik nog niks proberen maar mocht ik 41 weken zijn dan zou ik de tonic wel proberen ha ha!!

en jullie?

groetjes dion

Hey meid.

Ik denk dat het allemaal fabels zijn hoor.
Alleen seks schijnt te helpen volgens de vk.
Moet zeggen dat ik echt klaar ben met deze zwangerschap. Heb zoveel last van mijn bekken. Maar moet op dit moment ook echt niet meer aan seks denken haha. Dus of het echt werkt geen idee.

Als je iets hebt wat werkt dan hoor ik het graag:)
Vandaag officieel 39.5 weken, dus echt lang kan het niet meer duren.

Liefs Danielle

:)!
Ja al die mensen die wel een tip hebben, hahaha!
Ik geloof er ook niet zo veel van, want dan zou ik inmiddels wel aan het bevallen zijn...
Ik heb namelijk ananas gegeten en seks gehad....;-) maar nog geen weeën hier....
Alleen maar harde buiken de hele dag en nacht door...
Ik voel mij gelukkig nog heel erg goed, ben morgen 37 weken...maar als ik 39 weken ben, wie weet dat ik het dan allemaal nog eens ga proberen...

Ik hoop namelijk of vóór de 21e te mogen bevallen en anders pas echt na de 29e.....

Het is nu wel echt spannend hier...zo veel meiden die nu echt gaan bevallen....Leuk!! Ben zoo benieuwd!!!

Liefs Brigitte

haha ik heb ook alles geprobeerd net een gek !!! nou heb ik op internet ergens gelezen ,,, dat het wel de weeen door kan zetten maar dus niet opgang kan brengen als het komt kan het versneld worden door die producten ,,, dus het is hoe moeilijk het ook is gewoon echt afwachten tot de kleine zich aan meld ,,,.. voor mij ook echt liever vandaag als morgen !!!!

sucses nog met de laatste weken/dagen !

Terug
Bovenaan